AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Hei!! jeg reiser bort i starten av mars og skal være borte nesten 3 uker. I morgen skal jeg på jobbintervju og håper jo veldig på å få denne jobben. Likevel tenker jeg at de kanskje blir litt sure siden jeg skal på ferie bare 3 uker etter jeg begynner. Det er ikke noe fast stilling, jeg skal bare være tilkallingsvikar, så det er egentlig ikke noe intervju heller, bare en prat får å ordne papirer og slikt Og hvis det går bra begynner jeg med en gang å fungere som vikar der. Hva tror dere? Jeg kan jo ikke gjøre noe med ferien, den er jo bestilt og planlagt lenge. Skulle kanskje ha ventet med å skaffe jobb til etterpå, men denne jobben søkte jeg jo for en stund siden og har veldig lyst på den!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Du får bare si det du skriver her til dem vanligvis bruker det å ordne seg med ferie, men det kommer jo litt an på hvor mye de trenger deg akkurat i den perioden.
Gjest finurlig Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Jeg tror de setter pris på at du forklarer det slik du skriver det her, at du føler det er dumt at du reiser så raskt, men at du har veldig lyst på jobben fordet
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Takk for svar For bare si det slik det er å håpe at det ordner seg ja! Det er i en barnehage så jeg vet ikke hvor mye behovet bruker å være når man er tilkallingsvikar der. Men håper det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå