Gå til innhold

Student + flyvertinne + mamma...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å søke på en stilling som cabin crew (deltid), men jeg er så usikker på om det i det hele tatt lar seg gjøre...

Jeg studerer på heltid, har to barn under 5 år og en forlovede. I stillingsannonsen står det at man godt kan være student.

Er det noen som har erfaring/kjenner noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva syns mannen din om å bli så bundet til dine arbeidstider, da? Du må for øvrig påregne å se datteren din svært lite om du tar den jobben. Når de skriver "godt være student" i annonsen, så mente de ikke "godt være student og ha ansvaret for små barn".

Skrevet

Jeg vurderer å søke på en stilling som cabin crew (deltid), men jeg er så usikker på om det i det hele tatt lar seg gjøre...

Jeg studerer på heltid, har to barn under 5 år og en forlovede. I stillingsannonsen står det at man godt kan være student.

Er det noen som har erfaring/kjenner noen med erfaring?

Forloveden din klarer vel å ta vare på seg selv? :gjeiper:

Og han klarer vel å ta seg av barna når du er på jobb?

Skrevet

Forloveden din klarer vel å ta vare på seg selv? :gjeiper:

Og han klarer vel å ta seg av barna når du er på jobb?

Det skulle man jo håpe! :fnise:

Joda, det gjør han. Men jeg lurte vel heller på om jeg få noe tid sammen med familien min i det hele tatt.

Skrevet

Hva syns mannen din om å bli så bundet til dine arbeidstider, da? Du må for øvrig påregne å se datteren din svært lite om du tar den jobben. Når de skriver "godt være student" i annonsen, så mente de ikke "godt være student og ha ansvaret for små barn".

Hvilken datter? Jeg sa to barn, og nevnte ikke kjønn.

Skrevet

Det skulle man jo håpe! :fnise:

Joda, det gjør han. Men jeg lurte vel heller på om jeg få noe tid sammen med familien min i det hele tatt.

Jeg er ganske sikker på at du blir en del borte på jobb, og når du er hjemme må du jo jobbe med studiene, så mann og barn kommer i siste rekke.

For en liten periode ville det nok godt, for å dra inn litt penger.

Men du merker selv om det ikke går i lengden. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at du blir en del borte på jobb, og når du er hjemme må du jo jobbe med studiene, så mann og barn kommer i siste rekke.

For en liten periode ville det nok godt, for å dra inn litt penger.

Men du merker selv om det ikke går i lengden. :)

Ja, du har nok rett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...