Gå til innhold

Noen som har tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet

Hva ville du gjort for at du og sambo/mann/kjæreste skulle gjøre noe sammen? Jeg mener, vi har det ganske hektisk til daglig, også tenkte jeg at jeg ville finne på noe til helgen bare for meg og han... Først må jeg finne en barnevakt, det regner jeg med skulle gå greit, men hva gjør jeg så?? Noen som har tips? Kanskje jeg kjøper han tre røde roser... Men liksom, han liker ikke å gå på kino, ut å spise er jo et alternativ, men litt uorginalt.... Noen som vet noe som kan vekke litt følelser hos oss? Liksom ikke så mye tid til å være kjærester lengre...

Videoannonse
Annonse
Gjest metteflette
Skrevet

Hei!

Hadde håpet på noen gode råd selv, men jeg fant faktisk veldig mange gode råd i denne ukens utgave av KK, under samlivskalenderen. Det er altor mange til å liste opp her, så løp og kjøp.

Lykke til :)

Gjest Jamila
Skrevet

Et sted aa begynne tror jeg er ved aa moete han paa hans premisser, altsaa moete han paa hans banehalvdel. Roede roser er gjerne noe vi jenter forbinder med romantikk. Hva med aa gjore en aktivitet sammen som han vil sette pris paa? Det kan være å gå på fotballkamp sammen (eller hockey nå om vinteren...) gå en skitur... hva er hans interesser? Vis at du er interessert i ham, så vil nok han komme etter og vise interesse for å gjøre hyggelige ting på din halvdel også.

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet

KK skal kjøpes i morgen!! Takk for tipset! Ellers er det slik her vi bor at det ikke er fotballkamper på vinteren, og heller ikke noe hokybane! :-? Vi jobber begge på samme trenings senter, så vi gjør faktisk slike ting sammen, spinning, squash o.l. Nå er jeg på søken etter noe mer romantisk!! Men det er jo sant, lurt å møte gutta på deres arena i blandt, men rosene er jo bare en kjærlighets erklæring...

Skrevet

Gå på skøyter :)

Bowling?

Hvis dere kan få barnevakt en helg? Så går det jo an å dra til en plass bare dere to, en helg tur til Paris? Vet jo ikke hvor stor ungen deres er da.

Ha en film(spill?) kveld hjemme, med middag og stearinlys?

Gjør noe dere begge liker..!

Gjest Anonymous
Skrevet

Blomster til en mann? Tror ikke det helt slår an men.......... :oops:

Jeg ville ha funnet på noe annet.

Realiser en av hans fantasier for eksempel!!!!!!!!!!!!!! mmmmm - - - Med DEG i hovedrollen så klart.

DEN er jeg helt sikker på slår an! God fornøyelse! :sjarmor:

Skrevet

Vedd på hester:) Det er kjempemoro. En hundrings hver eller noe. Spennende og morsomt. Middag etterpå.

hurra hurra hurra.

Skrevet
Blomster til en mann? Tror ikke det helt slår an  men..........  

Minn kjære døde nesten av lykke sist jeg kjøpte blomster til ham (fordi jeg hadde vært en fæl og urettferdig kjærring kvelden før... :oops: ).

Han syntes det var helt topp at det ikke alltid var han som skulle kjøpe blomster, bare fordi han er mann.

Hvis han synes blomster er fint, så kan du jo kjøpe noe spesielt som du tror han vil like.

(Synes selv at det faktisk er hyggeligst å få noe annet enn tre røde roser. Det viser at han har brukt tid til å tenke seg litt om og ikke bare gått for den vanlige løsningen. Kjedelig at man alltid vet hvilke blomster som er inni papiret...)

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet

Jeg forstår ikke hvor dere har det fra at menn ikke liker å få blomster?!? Er det bare leg og du, Elle Melle som har unike samboere eller???? Jeg personlig liker ikke å ha grønnplanter i stua, men det gjør faktisk min samboer og jeg er ikke lesbisk så min samboer er mann. Han var ute og handlet planter til stuen vår! Jeg trodde ikke det var så unikt da, men det kan jo se ut som det er det likevel. Kanskje alle dere som mener at å gi blomster til en mann ikke passer seg skulle prøve å gjøre det i dag!? Kanskje reaksjonen fra han blir en helt annen enn du forventer deg!? Om det er roser, tullipaner, nelliker eller en grønnplante er jo en smaksak, men kanskje menn blir mer glad for blomster enn mange tror! En urfordring til dere som mener deres menn ikke liker å få blomster!! Kjøp en i dag og la oss andre få høre hvordan det gikk!!!

Skrevet

Min kjære er også glad i planter og blomster, han gikk ut å kjøpte inn en ny plante til stua og tre blomstebuketter på nyttårsaften for å gjøre det litt ekstra koslig her når vi fikk besøk. Det er da ikke bare vi damer som liker blomster og planter! Og om jeg kjøper blomster til han så smelter han fullstendig :D Kjenner også mange andre menn som liker blomster.. tror du har blitt feil informert, gjest.

Gjest GreenSky
Skrevet

Noen menn liker nok ikke blomster. Jeg glemmer aldri den gangen eksen var deppa, og jeg tenkte jeg skulle muntre han opp litt, så jeg kjøpte roser til han. "Hvorfor plager du meg med sånne ting!?", spurte han. Tanken var god fra min side, men det synte ikke han. Jeg heiv blomstene i søpla.

Skrevet

Ja det tror jeg ikke passer for alle.

Min mann klarte jo å drepe omtrent samtlige planter i huset. Jeg glemte å si i fra at han måtte vanne plantene da jeg dro på noen dagers tur Han hadde bare ikke enset at det var planter i huset!

Gjest GreenSky
Skrevet
J Han hadde bare ikke enset at det var planter i huset!

:o Kan se det for meg: "Planter!? Hvilke planter!?" :ler: Har du spurt han om hvilken farge det er på møblene...? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...