Gå til innhold

Jeg MÅTTE bare....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noe tull!! Ingen MÅ ha sukker...det er dette du legger på deg av.

Ikke tillat deg å ha "lyst på" eller bare "må ha" så renner kiloene av.

Ha heller 1 dag i uken som er lov å spise sukker etc..men ikke ta helt av da heller:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, og det er det som må til for å bryte avhengighet, men å tro det er bare-bare, tyder på at du ikke aner hva avhengighet faktisk er.

• Liker 2
Skrevet

Det er nok først og fremst mangel på selvdisiplin som gjør at folk spiser alt for store mengder sukker, samt påvirkning fra venner og familie. Klart det. De færreste er vel avhengige av sukker på lik linje som man er avhengig av f.eks. nikotin eller alkohol..?

Men når det er sagt synes jeg ikke at det er galt å gi etter for søtsuget nå og da. Spiser ganske sunt selv og er opptatt av å ha et greit kosthold, men jeg synes også det er veldig koselig å kunne ta seg en bolle på kafé fra tid til annen, eller spise snop med venner på en kosekveld. Om dette blir på en tirsdag eller en lørdag føler jeg ikke er så nøye så lenge det ikke alt i alt blir for ofte.

• Liker 2
Skrevet

Søtsug er jo noe som folk som trener i kombinasjon med "strengt" kosthold, utmerket godt kjenner til.

Hvem har vel ikke hørt om karene som løfter hundrevis av kilo og bare dytter i seg med muskelmann-mat, og så besøker dem mamma som har bakt boller og så knekker alt som heter viljestyrke til store gutten på over 150 kilo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...