Gå til innhold

Gullkorn fra barnemunn:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I barnehagen hvor mine barn går danser de Zumba for barn:) En dag kom den lille gutten min på 4 og sa : Mamma idag har vi danset Zombie;:) Måtte flire litt av det;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen til en bekjent hadde et ganske godt spørsmål her en dag... han kunne bare ikke forstå vitsen med å lage alle disse stygge ordene, når vi ikke fikk bruke de :P

• Liker 1
Skrevet

Denne hørte jeg av en lærer en gang. Husker ikke om det var sønnen hennes eller hvem det var som hadde sagt det.

Gutten hadde ihvertfall sittet på et gjerde og sagt "Se mamma! Jeg er kjærlighet på pinne!", så hadde moren sagt: "Å? Er du det?". Så sa gutten: "Ja, jeg sitter på pinnene, og er glad i deg!" :)

• Liker 3
Skrevet

Mamma; nå må du kle på deg strømpebukse og genser...

Sønnen; du mamma kan du hjelpe meg med strømpebuksegenseren? den var så vanskelig...

Skrevet

Denne hørte jeg av en lærer en gang. Husker ikke om det var sønnen hennes eller hvem det var som hadde sagt det.

Gutten hadde ihvertfall sittet på et gjerde og sagt "Se mamma! Jeg er kjærlighet på pinne!", så hadde moren sagt: "Å? Er du det?". Så sa gutten: "Ja, jeg sitter på pinnene, og er glad i deg!" :)

Denne historien kan jo ha skjedd flere steder, men den er i hvert fall fortalt om Kjell Aukrust. Han sa det der til moren sin da han var liten.

(Og for å ta med en Aukrust-historie til:

Lille Kjell: Far, er det fali å skjæra ta seg huet?

Far (tankefull): Hu mor og je har lurt litt på deg, vi, Kjell.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...