Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter visst skikkelig med å få sove akkurat nå.. Flere her som tilfeldigvis er våkne og like selskapssyke som meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du strøket av lista iallefall ;)

Skrevet

jeg er delvis våken :gjeiper:

Ey, da var jeg ikke heeelt alene likevel :biggrin: Hva holder så deg våken?

Skrevet

Våken her også :)

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

nei, jeg vet ikke. skal snart opp uansett :) sov dårlig natten til i går også. noe som ofte fører til at jeg kan le av alt. overtrøtt humor :gjeiper: har sittet å sett på artige.no mange morsomme bilder der. du da? :)

Endret av Nuppdupp
Skrevet

Våken her også :)

Ååh, snart så vi kan ha slumper party her jo :hoppendeglad:

What's keeping you up?

Skrevet

nei, jeg vet ikke. skal snart opp uansett :) sov dårlig natten til i går også. noe som ofte fører til at jeg kan le av alt. dermed har jeg sittet å sett på artige.no. mange morsomme bilder der. du da? :)

Ah, må innrømme at jeg kjenner meg litt for godt igjen i den - jeg er generelt et nattmenneske, så jeg nyter virkelig det å sitte oppe om natten litt mer enn jeg kanskje burde :) Haha, artige.no ja, det hender jeg snubler innom der selv av og til - mye moro! Selv sliter jeg med å sove akkurat nå fordi powernap'en jeg unnet meg etter middag i dag ble litt lenger enn planlagt, så nå sitter jeg her og ser på I kveld med Ylvis: Dagens spørsmål! Ler så jeg griiiner :grinele:

http://www.youtube.com/watch?v=hYHHilBJENw&list=FLHU-oD78W-E1LBEM54Oh_zw&index=9&feature=plpp_video

Skrevet

Etter to dager i ørska er jeg kjempevåken :bolledeig: nå! Her er det 28 varmegrader, :sol: og noe vind.

Burde absolutt ikke sitte her på KG, men komme meg opp og ut!

Skrevet

Ååh, snart så vi kan ha slumper party her jo :hoppendeglad:

What's keeping you up?

Hehe! :fnise:

Nei, får bare ikke sove. Hva holder deg våken da?

Skrevet

Etter to dager i ørska er jeg kjempevåken :bolledeig: nå! Her er det 28 varmegrader, :sol: og noe vind.

Heldig! :) Hvor i verden befinner du deg?

Skrevet

Hehe! :fnise:

Nei, får bare ikke sove. Hva holder deg våken da?

Som jeg nevnte litt lenger opp ødela jeg hele rytmen min ved å unne meg en powernap etter middag i dag, så jeg kan jo egentlig bare takke meg selv :fnise: Enda flaks for meg at jeg elsker å sitte og suldre for meg selv i natten - og ekstra koselig er det jo med litt selskap :)

• Liker 1
Skrevet

Smilets land! Thailand :rodmer:

Skrevet

Som jeg nevnte litt lenger opp ødela jeg hele rytmen min ved å unne meg en powernap etter middag i dag, så jeg kan jo egentlig bare takke meg selv :fnise: Enda flaks for meg at jeg elsker å sitte og suldre for meg selv i natten - og ekstra koselig er det jo med litt selskap :)

Samme her, synes faktisk det koselig å sitte oppe sent :)

• Liker 1
Skrevet

Oh, you LUCKYPIG :sjokkert: Må innrømme at jeg skulle ønske jeg var i dine sko nå.. Fryser jo halvt ihjel i dette landet her i disse dager :haar:

• Liker 1
Skrevet

Smilets land! Thailand :rodmer:

Å, misunner deg :) Her er det vel bortimot -10 ute, og meldt enda kaldere til helgen :S Er vel morgen der nå?

Skrevet

Enig, kaldt, mørkt og glatt! Men det rare er at er du når du endelig kommer ned til varmen etter en (jæ...) lang flytur, så er det VELDIG varmt altså. Puh! Men har smurt meg med faktor 20 og skal finne meg en skyggefull plass ved bassenget.

Ha en fortsatt fin natt alle sammen!

Og - dere, det går mot lysere tider i gamlelandet nå :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Åååh, kjenner jeg blir så forferdelig irritert - naboen veggivegg med meg her har, etter det jeg har fått inntrykk av iallefall, en tendens til å sove noe helt grusomt urolig?! Tilnærmet hver eneste natt opplever jeg å skvette i taket regelmessig av at det dunker som et h*lvete i veggen mot soverommet mitt, og i natt er intet unntak :sinna: Er like overbevist om at jeg skal dø hver gang :kjefte:

Skrevet

Enig, kaldt, mørkt og glatt! Men det rare er at er du når du endelig kommer ned til varmen etter en (jæ...) lang flytur, så er det VELDIG varmt altså. Puh! Men har smurt meg med faktor 20 og skal finne meg en skyggefull plass ved bassenget.

Ha en fortsatt fin natt alle sammen!

Og - dere, det går mot lysere tider i gamlelandet nå :jepp:

Jeg kan ikke si annet enn at jeg synes det høres helt himmelsk ut akkurat nå :sukk: Håper du koser deg masse på ferie - NYT DEN! :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...