AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 En kollega/venninne blir snart 30år og jeg har funnet ut at jeg vil gi henne gavekort på spa. Men jeg aner ikke hvilken pris jeg bør gi. Vil ikke være kjip, men heller ikke blakke meg helt. Har selv aldri vært på spa så aner ikke noe om priser.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Så det billigste på spa senter koster minimum 1000kr? Det var dyrere enn jeg trodde.
Aspera Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Du kan jo gi en time til massasje og det koster fra 400 kroner sånn ca.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Hun kan jo legge resten til selv, ellrr er det for dumy?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Skriver mens jeg sitter på bussen, beklager språket.
Glynis Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 Jeg ville funnet på noe annet, eller gi gavekort på en lunsjbehandling hos en hudpleier, som ligger på rundt 400. Spa er noe mer, tar lengre tid og er dyrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå