Curlyme Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Da har jeg endelig bestilt meg den etter å ha hørt mye skryt og jeg trenger en god rettetang til det gærne håret mitt. Jeg bestilte denneMin lenke siden den er rundere i kantene og jeg liker å ha litt krøll nederst. Noen som har denne og hva synes dere om den? Hva slags hår har du? Jeg har grovt. krøllete langt hår.
Rusken Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Jeg hørte også masse bra om GHD, og prøvde venninnene mine sine med stor begeistring helt til jeg kjøpte min egen. GHD tanga var skikkelig bra, og fungerte glimrende en stund. Men plutselig så sluttet den å fungere, og jeg måtte vri og justere på ledningen for å få start på den.. Helt til den omsider sovnet for godt Var garanti på den, men jeg hadde selvfølgelig kastet kvitteringen. Note to self; aldri kast kvitteringen Men tanga er dritgod, og har ikke hørt om noen andre som har opplevd det samme som meg.
Maestro Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Min lenke Denne har jeg, hatt den i en måndeds tid nå. Angrer ikke LITT engang at jeg kjøpte den! Stritter håret perfekt, å det holder seg selvom det blåser litt ute. Lager pene krøller.
Maestro Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Og mitt hår er langt, litt krusete bare og ikke direkte fall men det stikker ut i sånne svaier om du skjønner
Curlyme Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2012 Takk for svar begge 2. Jeg håper denne er like bra som deres. En ting til jeg leste at denne kommer med sånn amerikansk stikkkontakt hehe håper dere skjønner hva jeg mener. Hvordan skal jeg forandre på dette?
Maestro Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Du kjøper en sånn dings med US stikkontakthull, men med norsk stikkontakt på baksiden som du plugger i veggen.
Curlyme Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2012 Du kjøper en sånn dings med US stikkontakthull, men med norsk stikkontakt på baksiden som du plugger i veggen. aaa smart:)
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #8 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har ghd og elsker den, men husk at USA og Norge ikke har samme volt, så det er virkelig ikke gitt at overgangen er en god ide.
Curlyme Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har ghd og elsker den, men husk at USA og Norge ikke har samme volt, så det er virkelig ikke gitt at overgangen er en god ide. Men på feelunique så står det at man kan skru den opp slik at man får en eu stikkkontakt.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #10 Skrevet 1. februar 2012 Feelunique er britisk, så støpselet på de GHD-tengene kan dere skru opp. Inni der finner dere norsk støpsel.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #11 Skrevet 1. februar 2012 Men på feelunique så står det at man kan skru den opp slik at man får en eu stikkkontakt. Hvis du har kjøpt den fra feelunique så er det UK stikkontakt, da kan du skru den opp og finne norsk inne i den. Er det derimot US stikkontakt så er det ikke mulig å endre den, og USA har 110 volt, mens Norge har 220. Jeg har blitt anbefalt å ikke bruke min ghd rettetang med overgang når jeg er i Norge, nettopp fordi det ikke er samme volt.
Longgone Skrevet 1. februar 2012 #12 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har den selv og synes den er bra. Men ser ikke den at GHD er så mye bedre enn de andre, var fornøyd med den jeg hadde før også..
Vulpes Skrevet 1. februar 2012 #13 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har den samme rettetangen og liker den godt! Nå er ikke jeg noen ekspert da, men fortsatt. Synes den er god. Den blir veldig fort varm og glatter ut bra. Har ikke forsøkt å lage krøller med den da jeg ikke helt har sveisen til det nå (halvlang bob, glatt hår), men tror den skal fungere fint til det og.
Coco Skrevet 2. februar 2012 #14 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har den samme tangen og er kjempefornøyd! Den blir fort varm og det er veldig enkelt både å krølle og rette.
murray Skrevet 2. februar 2012 #15 Skrevet 2. februar 2012 Har hatt GHD-tanga noen år nå. Er den beste synes jeg! Pga sporadisk sauefrisyre har jeg god erfaring med rettetenger :gjeiper:
Wonders Skrevet 6. februar 2012 #16 Skrevet 6. februar 2012 (endret) skikkelig overpriset produkt, samme hvor bra det er . Det er overraskende mange virkelig dårlige rettetenger og krølltenger til salgs, det undres meg Endret 6. februar 2012 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå