Gå til innhold

hjelp meg litt hær nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg lurte på noe om ei jente!

jeg kjenner ei jente gjennomm kjæresten til noen jeg kjenner, vi har bare møttes på noen fester og sammenkomster, hu er altid veldig snill, hyggelig og kjempe grei, vi er fra samma sted og ca like gamle, vær gang vi møtes så er det altid jeg og hunn somm snakker sammen, også for en liten stundsiden så inviterte jeg hu opp til meg siden jeg handla av hunn på butikken i nærheten av der jeg bor, jeg hadde liksom "gutte" kveld den dagen og var ganske full, men vi ente med og ta en sigg sammen a leine utenforr, hunn var liksom helt opp i tryne mitt unskyl uttrykket akurat som hunn ville skysse meg burde jeg ta det som et hint? kompissene mine hadde tenkt å stikke siden de trodde jeg liksom hadde hunn! veit jo litt om hun siden vi er fra samma sted, vi er begge lit skjenerte personer, også traff jeg hun for littsiden på fest igjenn liksom, hunn holder øyne kontakt sitter med beina innover mot meg holder samtalen gående, men vi har aldri catta på fc eller teksta med værandre, og hvis jeg forteller at jeg har vært der eller hær så spørr hunn hvorfor ble ikke jeg invitert kann det vær hint? hu forsikra seg også at jeg hadde nr hennes som jeg da hadde hehe, burde jeg invitere hunn på neste fest jeg skall ha?? hva skal jeg gjøre, jeg liker hunn kjempe godt blir liksom små forelsket vær gang jeg treffer hunn!! hva burde jeg gjøre har super dårlig erfaring med jenter fra før!

Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet

ja, hun liker deg nok . ja, og kanskje du skal foreslå å gjøre noe uten å drikke også? bare dere to?

Skrevet

syns du skal satse på det:-) du har sikkert ikke noe å miste på det, og tenk hva som kanskje hvis du ber henne å finne på noe med deg, alene. snakke sammen og bli kjent med hverandre. for all del, gjør det! du har hun rett foran nesen, så go for it. lykke til!

Skrevet

hehehe, må si hun er bra utholden, når du ikke tok hintet etter så mange signaler som hun sendte :DD..

inviter henne på bowling eller lignende .. ( på kino kan man ikke prate .... på kafe kan man ikke gjør noe anna enn prate og pauser kan være litt pinlige ) .. så jeg synes mest om dater med litt aktivitet :)

lykke til :)

Skrevet

Ta opp telefonen og inviter henne på date! Man må ta noen sjanser for å få det man vil ha :)

Skrevet

det jeg tenkte var å inviter på en liten fest/sammenkomst! gjøre det litt koselig å fint i leiligheten. da blir det ikke så kleint også kjenner hunn også noen somm kommer. sette i gang noe kortspill eller noe, da får jeg vert meg selv siden jeg kjenner alle ganske godt. da kan jeg se ossen det går og finne et smuthull å invitere hunn på bowilng eller noe i den duren! prøve å holde meg i skinnet ikke bli så full. det burde jo funke eller?

takker for alle svar

Skrevet

det jeg tenkte var å inviter på en liten fest/sammenkomst! gjøre det litt koselig å fint i leiligheten. da blir det ikke så kleint også kjenner hunn også noen somm kommer. sette i gang noe kortspill eller noe, da får jeg vert meg selv siden jeg kjenner alle ganske godt. da kan jeg se ossen det går og finne et smuthull å invitere hunn på bowilng eller noe i den duren! prøve å holde meg i skinnet ikke bli så full. det burde jo funke eller?

takker for alle svar

Høres ut som en god plan!! Fortell oss hvordan det gikk!!

Skrevet

hehe jepp det må jeg jo! bare veldig typisk att jeg skal bort i selskap på andresiden av norge til helgen! skulle ønske jeg kunne spole 2 uker fremm i tid. kommer jo til og bli helt gal av å vente, får prøve å følgelit med på fc osv så får dere svar om ca 2 uker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...