AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Del Skrevet 31. januar 2012 Har masse garn, men kan ikke finne igjen oppskriftene mine... Nå skal jeg for tredje gang begynne på bolen, og innser at jeg helst skulle hatt en indikasjon på antall masker. Det skal være rullekant nederst, strikker med hhv 2.5 (nederst) og 3.5 (eller er det 3?). Størrelse 12 år. Hjelp? Noen som har en oppskrift på enkel genser uten vrangbord, med dette garnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stallo Skrevet 1. februar 2012 #2 Del Skrevet 1. februar 2012 Hei; Nøstebarn har gitt ut en bok med de fleste grunnmønstrene som man kan få låne på biblioteket. Kanskje det er en løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 1. februar 2012 #3 Del Skrevet 1. februar 2012 Gratisoppskrift fra Nøstebarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #4 Del Skrevet 7. februar 2012 Gratisoppskrift fra Nøstebarn Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå