Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sverget til balsammetoden noen mnd nå og er veldig fornøyd. Men så er det veldig forskjell på hvilken balsam jeg bruker.

Jeg ser at mange anbefaler coop ânglamark og body shop rainforest. Jeg var så glad da jeg endelig fikk tak i disse, men håret blir jo helt grusomt av dem, veldig fett og seigt. De inneholder ingen "forbudte" stoffer. Så jeg lurer på hvordan det kan ha seg at håret mitt blir så fett og seigt av dem. Er det rett og slett fordi jeg ikke skyller godt nok? Er det virkelig sånn at alle andre har gode erfaringer med disse (av de som bare bruker balsam altså)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får også ganske seigt hår av ãnglamark, rainforest har jeg ikke prøvd. Synes Neutral er den beste, men det er uansett viktig å skylle godt:)

Det kan også kanskje lønne seg å prøve en vask med en godkjent siste-shampoo :)

Skrevet

Takk for svar!

Håret mitt blir helt fint igjen når jeg vasker det med coop x-tra balsamen eller en annen, så jeg tror ikke jeg trenger sjampo. Jeg trodde at alle elsket änglamark, så det var egentlig bra å høre at håret ditt også blir seigt av den. Jeg trodde kanskje det var jeg som gjorde helt feil :)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Har dere et godt tips til en rensende "sisteshampoo"?

AnonymBruker
Skrevet

Bruk de trådene som allerede finns. Det er så slitsom med tusen tråder om samme tema. Det dere spør om får dere svar på der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...