Gå til innhold

Pris på band

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha band i bryllupet, og det bandet jeg helst vil ha har gitt meg et tilbud på 3 X 50 min til 15000. Har ingen peiling på om dette er en ok pris?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det var så gal pris.

Vi skal ha band og de skal spille fra ca 21 til 02.30 og det koster oss 12000, de skal spille mye lengre enn det ditt band skal men forloveden min er i musikkbransjen så det vanker litt gode priser.

Skrevet

Vi har band som spiller i seremonien og hele kvelden for 9000,-

Skjønner at det er fordeler med å bo på landet ;)

Gjest navnelapp
Skrevet

Tenk over kva du skulle hatt for å sette av ein dag, ein kveld og ei natt, og gjere det du kan, stille med utstyr, rigge, rigge om, rigge ned osv.. Gang det med kor mange dei er i bandet. Det er ein fornuftig pris. Eg hadde iallfall ikkje gjort det for mindre enn 3000. Med fire i bandet blir det då 12000.

• Liker 2
Skrevet

Vi fikk priser fra 10 000,- (billigste coverband) og oppover så synes prisen virker fornuftig :)

Skrevet

Vi betale 11500 for at bandet skulle komme fra Oslo til Vestfold ( ca 1 time kjøring), spille 2 sanger i kirken, spille taffelmusikk under middagen (dette ble jo fort en 3-4 timer), og 3 (eller var det 4?) x 45 minutter på kvelden. Så jeg synes 15 000 kr for 3 x 50 minutters spilling var ganske mye.

Jeg nevner at vi booket Perfect Day, og var utrolig fornøyd med dem, de skreddersydde alt for oss, sånn at dagen ble helt fantastisk!

Skrevet

Jeg hadde tenkt på dette her, men da vil jeg ha en jazz trio (kanskje noen musikk studenter?) som kan spille 3 eller 4 sanger max (jeg tro jeg vil synge, men vet ikke om jeg tør enda) Da må jeg vet stille opp for transport... Er det noen med slike erfaringer? hvor mye bør man da betale?

P-S: Poster som anonym sånn at gubben ikke vet at jeg har lyst til å synge for han :)

Skrevet

Vi har band som spiller i seremonien og hele kvelden for 9000,-

Skjønner at det er fordeler med å bo på landet ;)

Signerer denne! Vårt band (lokale helter, så klart ;)) spiller hele kvelden for 7.000kr!! :D

Skrevet

Vi betaler gjerne 15.000 for en god vokalist når vi skal ha med det i brassbandet vårt, så jeg vil påstå at 15.000 for helt band i så mang timer ikke er ille i det hele tatt. Med mindre dere skal ha type "rumensk danseorkester", da. De får du nok en god del billigere.

Skrevet (endret)

Synes det var dyrt. Vi betalte 12500 kr og da fikk vi band i 4 timer + film på dvd fra hele dagen (ene i bandet som drev med film, han hadde kamera som han satte opp, samt et kamera han filmet med). Bandet var superflinke og falt i smak både hos unge og voksne, filmen var utrolig flott laget.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Vi betalte ikke noe ekstra for bandet, de var ansatt av hotellet der vi hadde festen og fikk lønn for å spille et visst antall timer på kvelden uansett.

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg synes 15 000 hørtes fornuftig ut. selv betaler vi 10 000 for vårt band, men det er "vennepris"

Skrevet

Vi betaler 5000 kr for jazzband, men da skal de spille i bare én time og lære seg en ny låt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...