Thomasine Skrevet 4. januar 2004 #1 Del Skrevet 4. januar 2004 Kjøpte nye hansker til poden! Var jo sååå fine, langt skaft, godt gripetak og kul farge... men hva har jeg sittet og gjort nå?! :o :x Joda, fòret ble jo med ut da han tok de av seg... :evil: :x Skjønner ikke hvorfor det i det hele tatt blir produsert barnehansker med slikt for som kan dras ut.. ?! :o Det går jo ikke ann å ta helt ut og brukes f.eks. bare som en fleece hanske med trekk, neida, det er bare for at vi foreldre skal ha enda en ting på tapeten... :x :evil: ...blir så irritert... :x :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #2 Del Skrevet 4. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 4. januar 2004 #3 Del Skrevet 4. januar 2004 Tror jeg ville levert de tilbake i butikken og bedt om å få pengene tilbake! De tilsvarer jo ikke til forventningene akkurat. Det er reklamasjon!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 4. januar 2004 #4 Del Skrevet 4. januar 2004 Tror jeg ville levert de tilbake i butikken og bedt om å få pengene tilbake! De tilsvarer jo ikke til forventningene akkurat. Det er reklamasjon!!!Tviler på at det holder som reklamasjon, i og med at irriterende mange vinterhansker er akkurat slik..... Men man kan jo alltids prøve og håpe på god service. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 4. januar 2004 #5 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg sjekker alltid hanskene jeg kjøper nå, for jeg har erfart akkurat det samme, og hanskene er kul umulige å få tilbake til normalen. Fatter ikke at de lager noe så idiotisk som hansker med løst for! :x Mannen fikk faktisk det til jul, og etter scootertur i helga hørte jeg noen salige gloser fra gangen Ikke populært her i kåken nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 5. januar 2004 Sitter faktisk å vurderer seriøst om jeg skal stifte alle fingrene øverst i fingrene... :o De er allikevel litt for lange... Er bare litt redd det løsner og han for en stift i fingeren... :klø: Hva tror dere... :D :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 5. januar 2004 #7 Del Skrevet 5. januar 2004 Nål + tråd og et par sting kan kanskje være en bedre løsning enn stifter vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 5. januar 2004 #8 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg synes de lager så mye håpløst av både hansker og votter til bittesmå fingre!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 5. januar 2004 #9 Del Skrevet 5. januar 2004 Nål + tråd og et par sting kan kanskje være en bedre løsning enn stifter vel? Mye bedre løsning. Og det stikker han seg ikke på, for nåla tar du jo ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. januar 2004 #10 Del Skrevet 6. januar 2004 Syns du skal ta med deg hanskene tilbake til butikken og spille litt hjelpesløs. Be om hjelp til å vrenge dem, si at du skjønner at det må være mulig siden de er laget på den måten men at lille deg rett og slett ikke skjønnert hvordan. Etter at vedkommende bak kassen har slitt en stund setter du inn nådestøtet og ber om pengene tilbake eller et par hansker som er brukbare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 6. januar 2004 Ja, jeg vurderer det sterkt, Tex!!! Vet iallefall nå hva jeg IKKE skal kjøpe mere... (..skulle tro jeg allerede kunne dette etter at eldstemann faktisk har levd 5 vintre... :oops: :blunke: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå