Gå til innhold

SATANS skjult nummer som ringer hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjult nummer ringer meg ofte på ettermiddag/kvelden. Ofte når jeg er på vei fra jobb, og ikke kan ta telefonen. Jeg blir så utrolig irritert over dette skjult id greiene.

Var et par ganger før jul hvor skjult id ringe og jeg tok opp og det ikke var noen der.

Hvem bruker skjult id? Inkasso selskaper? Telefon selgere? Hvordan kan jeg finne ut hvem det er som ringer meg?

Vet at politiet kan finne det ut, men da skal det vel være ganske ekstremt tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

eneste jeg vet om er inkassobyråer men det trenger ikek bety det er det i dette tilfelle.

Skrevet

Er som regel bare telefonselgere som bruker skjult nummer og ikke sier noe når du tar telefonen. De bruker sånn ring mange-funksjon, og så tar den første ledige operatøren telefonen når du løfter av røret. Er det ingen ledige operatører, blir det sånn svett ekkel pusting-telefon minus pustinga. Prøv å reserver nummeret ditt for selgere og sånt noe på brønnøysundregisteret.

Skrevet

Folk med hemmelig nummer vil dukke opp som skjult nummer. Det er også en tilleggstjeneste man kan legge til gratis, ihvertfall hos operatøren jeg jobber. Ellers kan man også stille inn på mobilen selv slik at man ringer med skjult nummer.

Med andre ord: det kan være hvem som helst. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Folk med hemmelig nummer vil dukke opp som skjult nummer. Det er også en tilleggstjeneste man kan legge til gratis, ihvertfall hos operatøren jeg jobber. Ellers kan man også stille inn på mobilen selv slik at man ringer med skjult nummer.

Med andre ord: det kan være hvem som helst. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Jepp, det kan være hvem som helst. Men hvordan kan jeg finne ut hvem det er? Når det begynner å bli plagsomt, slik at det ringer og ikke er noen der når man tar opp, og dette skjer flere ganger i uka. Finner jeg ut at det er en eller annen tosk som sitter og ringer kommer jeg til å anmelde vedkommende på flekken, selv om det viser seg å være moren min som sitter og bølleringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...