Sandy Skrevet 21. mai 2002 #1 Del Skrevet 21. mai 2002 Det har jeg lurt på så lenge! Jeg har liksom sett dere for meg, høyde, bredde, hår osv.. Og det har sikkert dere gjort også?! Hadde vært litt morsomt å høre da! Jeg hvertfall, er litt lav, blå øyer, lyst hår til skuldrene med litt "highlights", og passe slank.. Kanskje ikke så spennende men.. Hihi!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. mai 2002 #2 Del Skrevet 21. mai 2002 har en følelse av at dette har vært oppe før. uansett: jeg er litt over middels høy, slank med muskler, normalt pent ansikt. mørkt, skulderlangt, bølgete hår og lysegrønn/gylne øyne. markerte kinnbein og relativt kraftige øyenbryn, temmelig lys i huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2002 #3 Del Skrevet 21. mai 2002 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...ic=4677&forum=5 Her finner du mange av oss... dette var oppe for ikke så lenge siden.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 22. mai 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 22. mai 2002 Oi, hihi, sorry.. Takk!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 23. mai 2002 #5 Del Skrevet 23. mai 2002 Det er vel egentlig ikke utseendet som spiller noen rolle her inne,men det er jo lov til å ta opp hvilket som helst tema.. Skal vi se.. Jeg er 1.71,5 høy,jeg har blå øyne,svarte øyenbryn,mørk blondt hår som når ned til skuldrene.Har en relativt slank bygning.En frisk jente på 15 år med andre ord:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå