Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften taler for seg selv :)

Min drøm er å bli akuttsykepleier eller jordmor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig proaktiv og vil ha en jobb hvor jeg kan stå på, jobbe selvstending og være med å påvirke. På grunn av relevant utdanning og at jeg bor i Oljebyen Stavanger endte jeg opp som operations manager i projekt. Det betyr at jeg koordinerer ulike funksjoner i prosjektet, og passer på at HR, finans, markedsføring, utvikling og tekniske disipliner jobber mot samme mål. Høres kanskje kjedelig ut for mange, men jeg elsker jobben min fordi den utfordrer meg og jeg føler at innsatsen min er betydelig.

Skrevet

Jeg vet ikke akkurat hva min drømmejobb er, men jeg vet at den må inneholde arbeid med mennekser, helst barn, hjelpe de som kanskje ikke har det like lett her i samfunnet, og at jeg blir utfordret :-) Derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på barnevernspedagogikk-utdanningen!

Skrevet

Politi.

Men kommer aldri til å skje pga helse.

Har heldigvis en jobb jeg stortrives med, og som jeg elsker. Fantastiske kunder, lærer noe nytt hver dag. Gleder meg til å dra på jobb hver dag, og jeg blir nesten lei meg om vi har stengt på røde dager :ler:

Skrevet

Jobbe i farmasøyter uten grenser:)

Skrevet

Selge hjemmedyrkete grønnsaker og eie et hundepensjonat :sjenert:

Inntil videre er jeg kontorrotte.

• Liker 1
Skrevet

Engelsklærer :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Så klisje dette enn høres ut; Noe kreativt.

Noe innen kunst, kultur, media/kommunikasjon.

Hva dette innebærer, og hvordan jeg skal komme meg dit, er jeg enda litt usikker på.

Skrevet

Drømmejobben ville vært et eller annet der eg ville følt meg "trengt". Ville nok gjerne hjulpet mennesker som hadde det mindre heldig enn oss i Norge og gjerne i takt med naturen som f.eks. å skaffe fornybar energi til utviklingsland. Finne opp nye måter å dyrke mark mer effektivt osv osv.

Burde egentlig kanskje tatt ingeniør istedenfor men skal i alle fall fullført det eg har begynt på...

Skrevet

Kaffekonsolent, jobb innen salg, markedsføringer, mennesker.

Coffee4life :kaffekopp:

Skrevet

Arkeolog eller arkitekt.

Skrevet

Jeg er sykepleier innen akuttmedisin og elsker jobben min.... men hvis jeg skulle valgt om igjen ville jeg nok tatt opp fag fra videregående og blitt lege.

Skrevet

Klisje, men Flyvertinne! Men jeg er over 30 og kan ikke svømme. Hehe

Gjest Kongsdatteren
Skrevet

Min drømmejobb er å være lærer :jepp:

Gjest Maruwan
Skrevet

Barne- likestillings- og inkluderingsminister.

Digg jobb. Bare å fise rundt i regjeringslokalene og dikte opp latterlige forslag på særdeles bra lønn. Trenger ikke å kunne en dritt heller.

• Liker 2
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

Politiadvokat, annen jobb innen samfunnsfag/sosiologi eller en form for sjef/leder :)

Endret av Dreamdrops
Gjest boblebrus
Skrevet

Egentlig forfatter som kan leve av å skrive. Men for å se litt mer realistisk på det ønsker jeg meg en jobb med eget kontor og gratis kaffe :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...