Gå til innhold

Kiwi til baby

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det foreligger vel ingen advarsler mot det.

Men jeg gir det det ikke. Jeg syns selv kiwi er sterkt og syns jeg lett får blemmer i munnen av det. Kjenner også flere med allergi, så derfor venter jeg med å gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du gi, men som med alt annet, vær forsiktig og gi små biter i begynnelsen og øk etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært veldig forsiktig med kiwi. Selv tåler jeg og spiser omtrent alt, bortsett fra kiwi som gir meg kraftige reaksjoner i munn og svelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happy_me

Jeg ville vært veldig forsiktig med kiwi. Selv tåler jeg og spiser omtrent alt, bortsett fra kiwi som gir meg kraftige reaksjoner i munn og svelg.

Jeg signerer den her, sånn har jeg det også. Ville aldri gitt Kiwi til en baby. Har ikke gitt det til gutten her enda heller faktisk, og han er ingen baby lenger.

Jeg er livredd allergiske reaksjoner, som faktisk kan være dødelig om man ikke kommer raskt nok til legen, og hevelsen setter seg i halsen/munnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi er den eneste matvaren jeg reagerer allergisk på, så jeg ville styrt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ga kiwi til min. Først litt, deretter mer seinere da han ikke reagerte negativt på den første smaken samt gjorde tydelig tegn til å like det. Han var vel omkring 9 måneder da? Vi har ikke allergier i familien, og han hadde på det tidspunktet ikke reagert på noe av den maten han hadde smakt så langt.

Men! En dag han kanskje fikk litt _vel_ mye relativt til den lille, nusselige babykroppen, så nekta han plent å sove før han mange lange timer seinere utpå natta fikk bæsja ut den mest fasinerende bæsj jeg ikke ønsker å se igjen. Derfor ingen mere kiwi på gutten min før han klarer å stave ordet selv! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...