Gå til innhold

Hva skal du gi i valentinesgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi nordmenn har forskjellige meninger om denne dagen, men jeg synes jo det er litt koselig å vise kjæresten at jeg setter ordentlig pris på han :rodmer:

Har du tenkt å kjøpe eller lage noe til kjæresten din i forbindelse med denne dagen? Isåfall hva?

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg er nok mer praktisk enn romantisk anlagt, så kjæresten får nye ørepropper til iPoden sin siden valpen vår spiste opp de han hadde. Siden han trenger nye og fortsatt ikke har kjøpt seg, så passer det jo med det i gave. Ellers kjøper jeg ikke nødvendigvis noe hvert år, mest hvis det er noe han trenger.

Skrevet

Absolutt ingenting, bortsett fra en hånlig bemerknig om at det er valentinsdagen..

• Liker 8
Skrevet

Ingenting.

Men nå er samboeren så heldig at han får småting av meg titt og ofte :) Igår fikk han en bokser, i forje uke fikk han blomster og for en mnd siden fikk han noe xbox-greier.

Jeg trenger ingen dato for å gi gave til mannen jeg elsker :)

Skrevet

5retters middag på eksklusiv restaurant med vinkart og det som er.. Fikk halv pris så slo til på dealen, tenker jeg overrasker han den 14:)

Er så kjedelig i lengden med duppeditter. Vi har vært sammen noen år så det samler seg fort opp masse skit, utenom smykker og ting du kan bære med deg. Så tenker at investeringer i opplevelser og minner er det vi trenger for tiden

Skrevet

Tror ikke vi gir hverandre noe annet enn en hyggelige kveld på skype sammen. I og med at vi gir små gaver til hverandre veldig mye når vi besøker hverandre, så trenger vi ingen fast "gave-dag". Men litt kos med filmtitting etc. er det jo ;)

Gjest Levitate
Skrevet

Har ikke peiling.. Fantastisk sex eller noe, har ikke så god råd. Har ikke fått lønning innen 14. februar heller. :tristbla:

Skrevet

Jeg syns bare det er fryktelig klisje å gi gaver. Jeg hadde heller kjøpt meg nytt sexy undertøy, tent masse lyst , kjøpt vin å laga en god middag. :humpe:

Åh,jeg må få meg en mann innen den 14 altså

Gjest Nuppdupp
Skrevet

aldri fått noen gave eller gitt noen gaver på den dagen. er naboen heldig, får han en gave av hunden min i hagen sin. kanskje han får tilbake spaden sin

Skrevet

Om jeg får tak i jordbær nå skal jeg smelte sjokolade og dyppe de i den, også skal han få muserende vin til. Hvis ikke blir det bare fersk frukt. Han skal også få et kort der jeg skriver noen fine ord og en laaang massasje. Tenkte å kjøpe en varmende massasjeolje eller lignende. Også blir det masse levende lys da =)

Skrevet

Vi har begge bursdag rundt der, så vi gidder ikke :biggrin:

Skrevet

Jeg tenkte å bake boller til mannen min :wow:

Skrevet

Glidemiddel med vannmelonsmak

Hahaha

• Liker 1
Skrevet

Lyst til å sende noe romantisk i posten til min kjære som er utenlands, vi ser hverandre liksom 4-5 ganger i året, og jeg vil gjerne overraske han! Noen som har tips om noe, søtt - romantisk etc..?

-Lilly-

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hva skal jeg gi ham?

Hva skal han gi meg heter det :)

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Har ikke snakket med han om det, men jeg antar at han er opptatt som alle andre "merke dager".

Skal nok på en hyggelig middag med meg selv og egoet mitt før jeg har en het natt med meg selv. :rodmer:

Om vi skulle gjort noe ville jeg tatt han under armen og marsjert på kino.

Skrevet

Gavekort på en het natt ;)

Skrevet

Ingenting, feirer ikke Valentindagen.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
  • 1 år senere...
Skrevet

Jeg skal på restaurant, også kino:) Det er gave nok for begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...