Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #1 Skrevet 4. januar 2004 mulig dette er et tåpelig spørsmål, men er det noen spesiell grunn til at det bare "spøker" om natten?? Hvorfor er ikke midt på lyse dagen et like egnet tidspunkt for overnaturlige hendelser som svarte natten? Har det noe med vår "mottagelighet" å gjøre? bare lurer..
Sarah_Michelle Skrevet 4. januar 2004 #2 Skrevet 4. januar 2004 Jeg må bare si at jeg ikke forstår akkurat det der med at noen sier det kun spøker om natten. De tingene jeg har erfart har ofte skjedd på ettermiddagen eller i skumringstimene, men jeg er automatisk litt mer redd når det er mørkt likevel, men det er av andre grunner. Hvis det er spesielle hendelser det er snakk om, når det spøker, at "historien gjentar seg selv", kan jeg nok forstå det, hvis det for eksempel skjer til samme tidspunkt hvert døgn.
Gjest GreenSky Skrevet 5. januar 2004 #3 Skrevet 5. januar 2004 Det er nok en myte at det kun spøker om natten. Tror dette kommer fra bøker og filmer hvor "settingen" er mye skumlere om natten enn om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå