AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Er det noen som vet hvor man får kjøpt Michael Kors vesken Hamilton i Oslo? Og gjerne prisen også? Og er det noen som vet hvor mye en Mulberry Bayswater, normal str i enkel svart koster i Oslo? Blir kjempeglad for svar
Tbag Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har så vidt jeg husker aldri sett Michael Kors vesker i Norge, men din beste mulighet tror jeg må være på Eger i Karl Johan. Ellers kan du jo sjekke luisaviaroma, net-a-porter o.l En mulberry bayswater ligger på rundt 7000 i oslo nå:-)
Vitoria Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Hei! Har M.K Hamilton selv, den er fantastisk! Michael Kors finnes flere steder i Oslo, b.l.a Høyer(Eger,Storo,Byporten). Prisen ligger rundt 3000+, litt avhengig av farge, skinntype osv Endret 6. februar 2012 av Vitoria 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Jeg forstår meg ikke på dere som nevner Michael Kors og Mulberry i samme setning. Mulberry er et ekte merke på linje med LV ol, mens Michael Kors er som guess - white trass delux. Ta dere råd til noe ekte, og ikke kjøp en "liksom merke veske", det blir bare patetisk og viser til at dere egentlig ikke har penger nok. 2
Tbag Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Jeg forstår meg ikke på dere som nevner Michael Kors og Mulberry i samme setning. Mulberry er et ekte merke på linje med LV ol, mens Michael Kors er som guess - white trass delux. Ta dere råd til noe ekte, og ikke kjøp en "liksom merke veske", det blir bare patetisk og viser til at dere egentlig ikke har penger nok. Dummeste utsagnet jeg noen gang har hørt. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men min oppfatning er at majoriteten av mennesker kjøper vesker fordi de liker hvordan den ser ut, det være seg MK eller LV. Jeg vil si det er mye mer "patetisk" som du så fint sier det, å kjøpe en LV veske BARE siden det står LV på merkelappen, fremfor å kjøpe en MK veske, som man faktisk oppriktig synes er fin. 8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har så vidt jeg husker aldri sett Michael Kors vesker i Norge, men din beste mulighet tror jeg må være på Eger i Karl Johan. Ellers kan du jo sjekke luisaviaroma, net-a-porter o.l En mulberry bayswater ligger på rundt 7000 i oslo nå:-) Jeg kjøpte min Bayswater for 6350 kr, oktober 2010. Har prisen steget så mye?
Tbag Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Jeg kjøpte min Bayswater for 6350 kr, oktober 2010. Har prisen steget så mye? Ja jeg vet, synes det er ganske mye selv! Ja, en venninne av meg kjøpte sin bayswater hos mulberry i oslo for tja, det er vel 4 uker siden eller så og da fortalte hun at den kostet litt over 7000,- husker ikke eksakt hva hun sa jeg, 7100-7200 eller så.
Glynis Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Jeg forstår meg ikke på dere som nevner Michael Kors og Mulberry i samme setning. Mulberry er et ekte merke på linje med LV ol, mens Michael Kors er som guess - white trass delux. I mine øyne er det LV som er white trash deluxe. De plastrer logoen sin over kofferter og vesker, og det er som oftest det første veskemerket amerikanske og norske C-kjendiser kaster seg over. Eksklusiviteten har blitt totalt utvannet av alle Syden-kopiene. 9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Jeg forstår meg ikke på dere som nevner Michael Kors og Mulberry i samme setning. Mulberry er et ekte merke på linje med LV ol, mens Michael Kors er som guess - white trass delux. Ta dere råd til noe ekte, og ikke kjøp en "liksom merke veske", det blir bare patetisk og viser til at dere egentlig ikke har penger nok. Lille venn, kanskje du burde lære deg litt om merkevarer før du uttaler deg om hva som er whitetrash og ikke? Michael Kors ligger på samme prisnivå som Mulberry, Marc Jacobs, Louis Vuitton. Michael Kors har et dattermerke som er mindre eksklusivt, dette heter MICHAEL Michael Kors, disse ligger på samme prisnivå som Marc by Marc Jacobs. Michael Kors er også en av verdens mest kjente designere, så jeg vil vel kalle det et ekte merke på lik linje som Mulberry og mange andre merker. Anonymous poster hash: 2b89f...21b 4
amadine Skrevet 17. august 2013 #10 Skrevet 17. august 2013 (endret) Michael kors blir jo solgt mye billigere i USA enn i Norge og resten av Europa!? Tenker da på vesker,klokker og lommebøker. Eller er disse produktene dattermerket michael som er mindre ekslusivt? Leste også i en annen tråd at michael kors blir regnet som et outlet-merke i USA. Michael kors vesker kan kjøpes på blandt annet høyer i oslo, nelly og zalando. Eller brukt til en rimeligere penge på finn.no. Endret 17. august 2013 av amadine
Juliette Skrevet 18. august 2013 #12 Skrevet 18. august 2013 Michael Kors har nok best utvalg på nett.
Gjest BabyBlue Skrevet 18. august 2013 #13 Skrevet 18. august 2013 Jeg forstår meg ikke på dere som nevner Michael Kors og Mulberry i samme setning. Mulberry er et ekte merke på linje med LV ol, mens Michael Kors er som guess - white trass delux. Ta dere råd til noe ekte, og ikke kjøp en "liksom merke veske", det blir bare patetisk og viser til at dere egentlig ikke har penger nok. Michael Kors har vært på markedet omtrent like lang tid som Mulberry med ca. 10 å spare. Gå inn på Net a porter og se på noen av plaggene, er det fattige folk som kjøper en kjole til over 20 000? At fjortisene springer rundt i søstermerkene til Marc Jacobs og Michael Kors er en annen sak, men man kan allikevel umulig ha dårlig råd om man kjøper seg en veske til 3000 kroner. Jeg elsker Mulberry, skinnet og designet og fargene (eier en Alexa), men andre synes de er tunge og har lite særpreg. Andre forguder LV, men jeg synes de er smakløse. Også er det de som elsker Chanel, andre synes de er overprisede og harry. Smak og behag, nei hva er det?
Juliannehb Skrevet 18. august 2013 #14 Skrevet 18. august 2013 Michael kors blir jo solgt mye billigere i USA enn i Norge og resten av Europa!? Tenker da på vesker,klokker og lommebøker. Eller er disse produktene dattermerket michael som er mindre ekslusivt? Leste også i en annen tråd at michael kors blir regnet som et outlet-merke i USA. Michael kors vesker kan kjøpes på blandt annet høyer i oslo, nelly og zalando. Eller brukt til en rimeligere penge på finn.no. Ja, det er dattermerket. Michael Kors sine egne design er relativt dyre. Det selges nok mest MICHAEL Michael Kors rundt om i verden pga den lave prisen. Det kan godt hende at det regnes som et outlet-merke i USA. MICHAEL Michael Kors vesker, lommebøker og slike ting blir solgt billigere i USA blant annet fordi man slipper toll, moms osvosv. Jeg kjøpte min første MICHAEL Michael Kors veske i New York til rundt 1900 kr på deres butikk på Fifth Avenue, i Norge koster denne vesken rundt 3000 kr.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #15 Skrevet 10. april 2014 Jeg forstår meg ikke på dere som nevner Michael Kors og Mulberry i samme setning. Mulberry er et ekte merke på linje med LV ol, mens Michael Kors er som guess - white trass delux. Ta dere råd til noe ekte, og ikke kjøp en "liksom merke veske", det blir bare patetisk og viser til at dere egentlig ikke har penger nok. Du høres ut som en person som er misunnelig fordi du ikke har råd selv. Dessuten er verken MK eller Guess sånn billigvesker... Anonymous poster hash: baab2...8e3
chouette Skrevet 10. april 2014 #16 Skrevet 10. april 2014 Lille venn, kanskje du burde lære deg litt om merkevarer før du uttaler deg om hva som er whitetrash og ikke? Michael Kors ligger på samme prisnivå som Mulberry, Marc Jacobs, Louis Vuitton. Michael Kors har et dattermerke som er mindre eksklusivt, dette heter MICHAEL Michael Kors, disse ligger på samme prisnivå som Marc by Marc Jacobs. Michael Kors er også en av verdens mest kjente designere, så jeg vil vel kalle det et ekte merke på lik linje som Mulberry og mange andre merker. Anonymous poster hash: 2b89f...21b Og Hamiltonvesken som TS nevner i innlegget er nettopp en Michael by Michael Kors veske og IKKE rn Michael Kors.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #17 Skrevet 12. april 2014 Du høres ut som en person som er misunnelig fordi du ikke har råd selv. Dessuten er verken MK eller Guess sånn billigvesker... Anonymous poster hash: baab2...8e3 Syntes ikke personen hørtes misunnelig ut. Nå er det vel en generell oppfatning at MK og Guess er harry og "billig" er det ikke? Kjenner ingen moteinteresserte som bruker de merkene, kun fjortisser og damer over 40...Det er heller ikke vanlig å sammneligne Michael Kors og Mulberry (!) Anonymous poster hash: f547c...fd6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #18 Skrevet 12. april 2014 White trass lolAnonymous poster hash: 72191...227
Gjest Peanut Skrevet 12. april 2014 #19 Skrevet 12. april 2014 Syntes ikke personen hørtes misunnelig ut. Nå er det vel en generell oppfatning at MK og Guess er harry og "billig" er det ikke? Kjenner ingen moteinteresserte som bruker de merkene, kun fjortisser og damer over 40.. Sheesh.. O_o Jeg er under 40 og ikke en fjortiss, men jeg kjøpte meg en Guessveske fordi jeg syntes den var pen...at noen mener jeg er harry og "billig" av den grunn får være deres problem. Selv gidder jeg ikke å senke meg ned på et så dypt nivå hvor jeg setter en egen merkelapp på personer fordi de bruker det og det merket. <_<
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #20 Skrevet 12. april 2014 LV er jo blitt det mest harry merket omtrent. Mange har fake vesker og. Går du forbi en kro uti Gokk risikerer du å møte en dame som ikke har tenner i kjeften men "LV" veske, ja det har hun.... Dessuten så finner man en rekke såkalte nyrike som tror at de blir noen ved å kjøpe seg en dyr veske..men det eneste de signaliserer er at de har råd til å kjøpe seg en. Mange jeg har sett som går under "nyrik" men som mangler stil. Så går de i leopardskinnsonsie med en knallrosa vest over og en gusjegrønn skinnveske fra en eller annen designer, og svære svarte solbriller. Pleier som regel å være platina- eller kølsvartfarget hår og lys oransjefarge i trynet og, samt masse blingbling på fingre og armer og rundt halsen. Lekkert. Og så kalles folk som måtte gå med MK eller Guess eller noe slikt, for "harry" eller "white trash". Vil si det kommer veldig an på hva annet man går med av ting og klær. En veske alene gir ikke "harry" eller "white trash" status. Beklager de som tror det. Anonymous poster hash: baab2...8e3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå