Gå til innhold

Ryvita sesam knekkebrød

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke Ryvita Sesam knekkebrød i butikkene lenger! Nå har ikke vi allverdens butikker å velge i rundt her, men jeg har sett på to rema 1000 butikker og fire Bunnpris og ingen av dem har hatt det siden før jul en gang. De har andre typer Ryvita, men altså ikke Sesam.. Er jo det eneste knekkebrødet som er godt! Det skal vel ikke gå ut av produksjon eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker å kjøpe de på Joker, Spar, Coop butikkene og Rimi. Har ikke funnet dem på hverken rema 1000 eller bunnpris her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joker og Spar har vi ikke her, men det er et par Coop-butikker en liten kjøretur unna. Får vel stikke dit og se da. De hadde dem jo på bunnpris før, rart at de plutselig har sluttet med akkurat den typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de ikke selges lenger dauer jeg! De ligger i oversikten over Ryvitaproduktene så jeg når jeg søkte på det, men det er jo litt rart at det skal være så vanskelig å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpius

Elsker det knekkebrødet :)

De har det iallfall i butikkene hvor jeg bor; kiwi, rema, bunnbpris, ica osv.

Håper de får de igjen i butikkene hos deg snart, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, dere andre som liker dette også - har dere smakt Solruta sesam? Eeeeelsker det også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, dere andre som liker dette også - har dere smakt Solruta sesam? Eeeeelsker det også! :jepp:

Det er sant, meget godt! Men ryvita er litt sunnere, + at jeg liker smaken litt bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det, kommer alltid tilbake til Ryvita selv, men synes Solruta er et godt alternativ av og til :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, jeg kan seriøst ikke finne ryvita sesam noe sted, gjør dere? Har i dag sett på coop, spar, rimi.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...