AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg finner ikke Ryvita Sesam knekkebrød i butikkene lenger! Nå har ikke vi allverdens butikker å velge i rundt her, men jeg har sett på to rema 1000 butikker og fire Bunnpris og ingen av dem har hatt det siden før jul en gang. De har andre typer Ryvita, men altså ikke Sesam.. Er jo det eneste knekkebrødet som er godt! Det skal vel ikke gå ut av produksjon eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #2 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg bruker å kjøpe de på Joker, Spar, Coop butikkene og Rimi. Har ikke funnet dem på hverken rema 1000 eller bunnpris her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #3 Del Skrevet 31. januar 2012 Joker og Spar har vi ikke her, men det er et par Coop-butikker en liten kjøretur unna. Får vel stikke dit og se da. De hadde dem jo på bunnpris før, rart at de plutselig har sluttet med akkurat den typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #4 Del Skrevet 31. januar 2012 Håper nå virkelig ikke det har gått ut av sortiment, elsker dem jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #5 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvis de ikke selges lenger dauer jeg! De ligger i oversikten over Ryvitaproduktene så jeg når jeg søkte på det, men det er jo litt rart at det skal være så vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 1. februar 2012 #6 Del Skrevet 1. februar 2012 Elsker det knekkebrødet De har det iallfall i butikkene hvor jeg bor; kiwi, rema, bunnbpris, ica osv. Håper de får de igjen i butikkene hos deg snart, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. februar 2012 #7 Del Skrevet 1. februar 2012 Hjelp, det kan da ikke ha gått ut av produksjon vel!??!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. februar 2012 #8 Del Skrevet 1. februar 2012 Forresten, dere andre som liker dette også - har dere smakt Solruta sesam? Eeeeelsker det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #9 Del Skrevet 1. februar 2012 Forresten, dere andre som liker dette også - har dere smakt Solruta sesam? Eeeeelsker det også! Det er sant, meget godt! Men ryvita er litt sunnere, + at jeg liker smaken litt bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. februar 2012 #10 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Enig i det, kommer alltid tilbake til Ryvita selv, men synes Solruta er et godt alternativ av og til Endret 1. februar 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #11 Del Skrevet 8. februar 2012 Shit, jeg kan seriøst ikke finne ryvita sesam noe sted, gjør dere? Har i dag sett på coop, spar, rimi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå