Gå til innhold

Cardigan og allværsjakke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kanskje vurdert å kjøpe en trenchcoat eller kåpe av noe slag?

• Liker 2
Skrevet

Nei, det vil virkelig ikke se pent ut. Da ville jeg vurdert å kjøpe en annen ytterjakke.

Skrevet

Unnskyld meg, men den var utrollig stygg! Så skikkelig trashy ut...

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld meg, men den var utrollig stygg! Så skikkelig trashy ut...

Den cardiganen er ikke noe jeg hadde brukt, men den er ikke trashy akkurat. Derimot modellen ser rett og slett trashy ut. Går da ann å stå model for klær uten for mye sminke. Jeez.

Skrevet

Nei, syns ikke det blir fint sammen, blir pyntet vs. hverdag med en særdeles uheldig miks av tekstiler i mine øyne.

Gjest just words
Skrevet

viss folk ser på modellen for å se om plaget i seg selv er trachy så er det en ting, men man må da virkelig vurdere plagget for seg selv uavhengig av modellen for å si noe om plaget.. Ja modellen er trachy, og de fleste modeller fra den siden ser slik ut, men plagene kan være fine selv om.. plaget her synes jeg var kjempe fint…

jeg synes det ikke ser så bra ut viss noe henger utenfor, men jeg har selv bergans allversjakke og tar så pass godt vare på meg selv at jeg går med den om det er nødvendig, (liker å ta vare på meg selv, det betyr for meg å ikke fryse eller bli våt) men da putter jeg det som stikker utenfor forsiktig innenfor om det bare er litt som går utenfor, ellers går jeg med en kåpe om det ikke går og en paraply. For som noen mener her, om det stikker utenfor så ser det ikke særlig fint ut, i mine øyne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...