Gå til innhold

Interiørblogg å anbefale?

Sirene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg følger hvitstil, 60deltpafem, einstovelogeinsko, dengodefeen og mali-mo. Er på mobil,så får ikke lagt ved link, men det er bare å google. Jeg liker litt hvitt, men også mye klassisk og retro, og summen av disse bloggene gir meg mye inspirasjon. Liker ikke fattigmanns-sølv-stilen (ala Villapaprika, selv om hun for all del har et pent hjem). Det jeg savner er derimot "ikea og do it yourself-blogging," med pimping av ikea-funn feks. Einstovel... har imidlertid innslag av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger hvitstil, 60deltpafem, einstovelogeinsko, dengodefeen og mali-mo. Er på mobil,så får ikke lagt ved link, men det er bare å google. Jeg liker litt hvitt, men også mye klassisk og retro, og summen av disse bloggene gir meg mye inspirasjon. Liker ikke fattigmanns-sølv-stilen (ala Villapaprika, selv om hun for all del har et pent hjem). Det jeg savner er derimot "ikea og do it yourself-blogging," med pimping av ikea-funn feks. Einstovel... har imidlertid innslag av dette.

Det minner meg om IKEA-hackers. Også verdt å ta en titt på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt www.studiomag.no fordi de skriver om så mye forskjellig. Ulike stiler, mye DIY, hjemme hos, også er det journalister som står bak, såvidt jeg har skjønt:) Det gir tekst og bilder kvalitet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen favroitter i ulike sjangre.

MOTE.

Ulrikkelund.no

INTERIØR

studiomag.no

apartmenttherapy.com

MAT

matmisjonen.wordpress.com

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...