Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Tar påbygg og skal melde meg opp som privatist, men lurte på om noen der ute vet om jeg må ta bokmål (skriftlig), nynorsk (skriftlig) og norsk muntlig samme semester?

Eller om jeg kan dele det opp?

Håper på svar og takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du må ta alle tre samme semester - i det minste de skriftlige...

Skrevet (endret)

Nei, du kan ta en og en når du vil. Jeg tok sidemål før jul, og nå tar jeg hovedmål og muntlig til våren :)

Endret av Bølle
Skrevet

Nei, du kan ta en og en når du vil. Jeg tok sidemål før jul, og nå tar jeg hovedmål og muntlig til våren :)

Da har de endra det siden jeg tok privatisteksamen i norsk - så greit da :) Det er jo mye greiere å ta en og en eksamen :)

Skrevet

Da har de endra det siden jeg tok privatisteksamen i norsk - så greit da :) Det er jo mye greiere å ta en og en eksamen :)

Ja, de har gjort det med en del ting.

Slik som engelsk og kjemi2 f.eks, der kan man ta skriftlig og muntlig når man vil. Noen har kanskje en god karakter i muntlig, og har bare behov for å ta skriftlig, så går det greit.

Høres kjedelig ut å ta alt sammen om man ikke trenger ... :gjeiper:

Skrevet

Ja, de har gjort det med en del ting.

Slik som engelsk og kjemi2 f.eks, der kan man ta skriftlig og muntlig når man vil. Noen har kanskje en god karakter i muntlig, og har bare behov for å ta skriftlig, så går det greit.

Høres kjedelig ut å ta alt sammen om man ikke trenger ... :gjeiper:

Åh, det hørtes jo rett og slett deilig ut! Å kunne forbedre kun engelsk skriftlig, ikke muntlig, eller omvendt? Supert! Hvorfor var det ikke sånn da jeg tok opp fag? :P

Skrevet

Åh, det hørtes jo rett og slett deilig ut! Å kunne forbedre kun engelsk skriftlig, ikke muntlig, eller omvendt? Supert! Hvorfor var det ikke sånn da jeg tok opp fag? :P

Husker det ble slik ifjor, tror jeg?

Når var det du tok fag da? ;)

Skrevet

Husker det ble slik ifjor, tror jeg?

Når var det du tok fag da? ;)

2009 og 2010 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...