Gå til innhold

Diamantring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt eller fått diamantring fra chanti.no? Jeg har valgt ut en forlovelsesring(den perfekte) der på grunn av de gode prisene og det store utvalget. Men jeg blir jo litt skeptisk til hvorfor prisene er så lave og at det er på internett osv.

Hva synes dere? Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:lete:
Skrevet

Jeg har forlovelsesring med en liten diamant fra chanti, og den er helt perfekt synes jeg :) Nå er ikke jeg akkurat en ekspert på diamanter da, så vet jo ikke egentlig hvordan kvaliteten er.. Men den ser fin ut i mine utrente øyne ihvertfall!

Skrevet

Hvis du legger ved link til ringen så er det lettere å si noe om det ut i fra produktinformasjon ;)

Mye har med kvalitet på diamanten(e). Noe har med at de slipper leie av butikklokale®. Ringen kan være hul = mindre vekt = billigere. Ser at de har produkter i 8 karat. Det gjør jo at det automatisk blir billigere. Til sammenlikning er det 14 karat (585/1000) som er mest vanlig i butikkene i Norge.

Skrevet

Jeg har forlovelsesring med diamant.

Min var matt og blank, og det matte ble blankt på under en uke.. Det var jo litt kjipt at det gikk såååå fort, men jeg synes jo ringen er nydelig selv om.

Diamanten er fiin den! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...