aphelion Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Hei, er det noen av dere her med barn som vet hvor man får tak i Jul i Blåfjell effekter? Gjerne online, men også i butikkene. Gjelder Oslo. Takk for alle gode tips
aphelion Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2012 Er det sant? Der ville jeg aldri ha funnet på å lete!
Aldrisur Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 He-he, det er sant. Men de har masse annet flott i fin ull til barn også!
Susan Sto Helit Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Rundt jul hadde de mange steder. Bogerud tekstiler, europris, obs, kapahl og kinoer. Men mange av disse tror jeg har solgt ut mye på salg.
Lyra Skrevet 2. februar 2012 #6 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har sett luer og votter på europris i dag hvertfall.
Concertina Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Krabaten.no, ellers så har OBS (hatt) et godt utvalg (men det har vært nedsatt med 30% etter jul, så det er rimelig utplukka).
caaraa Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Men de har masse annet flott i fin ull til barn også!
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Hei, er det noen av dere her med barn som vet hvor man får tak i Jul i Blåfjell effekter? Gjerne online, men også i butikkene. Gjelder Oslo. Takk for alle gode tips På G-sport har de tjukke, blå strikkesokker. Helt blå, men med merkelapp der det står Blåfjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå