Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mangler matte (S2) for å få studiespesialisering. Jeg fikk IV (ikke vurdering) i dette faget på vgs. Det jeg lurer på er om jeg må gå opp i dette faget som et nytt fag eller som en forbedringseksamen. Litt usikker på hva jeg skal velge, og fristen går ut i dag, så det haster. Har lite lyst til å måtte utsette studier på grunn av feil valg. Noen som vet? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er om du tar det som forbedring, og visst det er feil så kan du bare ringe privatistkontoret, så får du tilbake pengene dine :) Da er du iallefall sikker på at du er oppmeldt..Jeg gjorde det i fjor iallefall, og det var ikke noe problem :)

Skrevet

Ser det gikk litt fort i svingene,så beklager for skrivefeil. Mente såklart privatistweb :gjeiper:

Skrevet

Ja, tennkte at det var lurest å velge forbedringseksamen. Men så står det at forbedringseksamen er hvis allerede har karakter i faget, det har jo ikke jeg.. eller jeg har jo IV, men annses vel ikke som en karakter. Forbedringseksamen koster jo også dobbelt så mye, kanskje jeg bare burde velge begge for sikkerhets skyld? :/

Skrevet

Du har ikke karakter, så dette er et nytt fag.

Skrevet

Så lenge man ikke har karakter i faget, så er det ny eksamen.

Har man karakteren 0, 1, 2, 3, 4, 5 og 6, så blir det forbedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...