Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha en ny dongeribukse. Vil ha en kul men som likevel er klassisk. Må kunne ha litt røffe sko til, men også støvletter og litt mer "elegante" :ler: sko...

er nok noen kg for tung, og må ha str 42 tenker jeg (kanskje 44 også :oops: ) så noe som er litt "krympende" passer fint!!!

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg en go' gammeldags Levis 501... De er snart inn igjen :D

Skrevet

er det sant?! Får kanskej følge det rådet!

Er skikkelig fornøyd i dag for en kollega jeg ikke har sett siden før jul kommenterte at jeg var blitt så tynn. Hadde riktignok på meg halsvart i dag, men dog. Et kompliment er et kompliment!!

Skrevet

Jeg er ikke helt enig i at 501 er den beste modellen om man har litt ekstra fett på kroppen. Det er jo en skikkelig "guttebukse" som er smal over hoftene og lårene. Skikkelig RETT. Om man da har litt hofter og lår, så må man nok opp i en ganske så stor størrelse for å få den på seg.

Men det kom vel en 501 for jenter en gang?

Ellers vil jeg anbefale å gå inn i en butikk som selger forskjellige merker.. ikke bare Levis jeans. Det finner utrolig mange modeller og utgaver av disse buksene.

Spør betjeningen om hjelp til å finne riktig bukse.

(Gjelder ikke om det står en tyggegummityggende 16-åring i butikken og insisterer på at du skal dra på deg en bukse som er knøttliten, med lavt liv.)

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg er veldig glad i stretch-jeans, bruker bare det selv, synes klassiske jeans-stoff er så stive og harde og ubehagelige... Nei, strech må det være på meg!

Det er fint! Også på de som mener de er "noen kg for tunge"! Så sant man kjøper i rett størrelse, så synes jeg det er fint med strech-jeans til "store" romper og lår også! :Nikke:

Skrevet

Jeg synes Levi's 529 er greie. Ikke fullt så lave i livet som Diesel og Lee, og de har dem større i livet og kortere i beina enn mange av de andre jentebuksene...

Skrevet

Jeg ville satset på levis 517. Den synes jeg har best passform når du har litt former,

Skrevet
er det sant?! Får kanskej følge det rådet!

Ja, ei svigerinne som driver en Levi's butikk fortalte meg det i jula... Trodde ikke mine egne ører. Jeg kasta nettopp ei diger eske 501-buker i kassen til fretex like før jul...

(529 er en langt penere modell til jenter synes nå jeg ja!)

Skrevet

Drit i Levi's...........prøv heller en Nudie.

Der er det mange forskjellige modeller.

Slim Kim eller Low slim Jim,

Prøv noen før du kjøper Levi's,,, :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...