majan Skrevet 4. januar 2004 #1 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei hei jeg lurer på om noen har noe forslag til hva jeg kan gjøre med ei ganske så stor og dyp ripe i keramikkplaten min på kjøkkenet. Det er så irriterende siden kjøkkenet bare er 1 måned gammelt, og samboeren min var så uheldig og gjøre det. Har prøvd med slik middel som man polerer dem med, men det hjalp ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 4. januar 2004 #2 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg tror ikke du kan gjøre så mye med den ripen, du må bare leve med den og heller være mer forsiktig så det ikke kommer flere riper. Det er det samme med ubehandlede trebord, den første flekken er verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. januar 2004 #3 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg tror heller ikke at du får gjort noe med ripen, men den blir mindre synlig etter hvert. Ikke fordi den blir borte, men fordi du slutter å legge merke til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå