Gå til innhold

vennefest-brudekjole

Synes du jeg bør bruke brudekjole?  

1. 1. Synes du jeg bør bruke brudekjole?

• ja
      9
    • nei
      12
    • vet ikke
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha en vennefest for vi ba ikke så mange av våre venner til vårt bryllup. Nå har jeg begynt å fundere på om jeg skal ha på meg brudekjolen. Har hørt om andre som har hatt det. Mange som ikke så meg som har lyst å se, men jeg har jo vært brud allerede????

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville hatt det, i og med at dere alt har hatt bryllup med noen venner. Men klart du kan hvis du gjerne vil!! Om du er redd for hva de synes kan du jo lufte ideen for en del av vennene dine ("Jeg er litt usikker på hva jeg skal ha på...")

Skrevet

Jeg sier 'go for it', jeg. Jeg brukte brudekjolen min både på vennefest og familiefest, og fikk veldig positive tilbakemeldinger begge gangene - folk syntes det var SÅ koselig at jeg hadde på brudekjolen!

Skrevet

Sier som Pusekatt, jeg... Go for it!

Nå har du jo en kjempesjanse til å få brukt kjolen en eneste gang til... :)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville gjort det, men jeg vet ikke.

Gjør akkurat som du vil!

Full valuta får du ihvertfall :blunke:

Skrevet

Hm. Kjem jo litt an på kva slags kjole du hadde òg, kanskje... Viss han var stor og veeeldig 'galla', ville eg kanskje valt noko litt enklare til vennefesten...

Skrevet

Jeg sier og som Pusekatt; Go for it!! Du er jo schwin-heldig som får brukt kjolen din fler ganger!

Skrevet

Det kommer helt an på kjolen synes jeg...

Skrevet

Takker for svar. Kjolen er forsåvidt enkel todelt kjole der skjørtet går litt ut (som på de fleste kjoler...) Har dessverre ikke helt skjønt og fått til å legge inn bilde.....

Er veldig usikker men gøy å høre at så mange mener jeg bør.... Lurer på å sette opp håret litt også.

Skrevet

Hei. Vi hadde vennefest. Jeg hadde på meg brudekjolen fram til etter vi hadde spist. Hadde så mange venner som gjerne ville se meg i den - dessuten var det jo stas å bruke den en gang til :wink:

Hadde en annen mer vanlig kjole på meg etter maten - for det var en type fest med løs snipp, og da gadd ikke jeg gå gallaantrukket hele kvelden. Mannen hadde smokingen sin, men uten vesten han hadde i bryllupet.

Skrevet

Vi hadde enkelt feiring med familie på selve bryllupsdagen og vennefest tre måneder senere (juli). Jeg hadde en svært enkelt brudekjole. På vennefesten var det løs snipp, uformelt, og "røffe" omgivelser (feiret i et hus fra 1700-tallet). Vurderte vel knapt nok å bruke kjolen en gang til - syntes det ble litt for mye stilkræsj.

Og gjett hvem som fikk en anledning til å kjøpe en kjole til (kosta riktignok bare 800,-), men gleden... :sjarmor:

Skrevet

Bruk kjolen du. Tenk å være så heldig å få bruke den to ganger da *misunnelig*

Skrevet

Jeg ville ikke tatt på meg kjolen min, men gjør det du føler er riktig. Ville nok heller kjøpt en ny enklere lys kjole tror jeg.

Skrevet

Klart du kan bruke kjolen.

Jeg skal nå bruke min brudekjole på alle nachspiel som kommer til å komme, etter bryllupsdagen.

Må jeg minne dere om at jeg vasker gulvet med Tiaraen på :lol:

Skrevet

Jeg skal nå bruke min brudekjole på alle nachspiel som kommer til å komme, etter bryllupsdagen.

Må jeg minne dere om at jeg vasker gulvet med Tiaraen på :lol:

:ler: Hver sin lyst.

Jeg satt og så barnetv i full brudemundur her en kveld før jul, og jeg var dr***lei kjolen etter et kvarter..... :blunke:

Veldig pent å se på, men et forbanna styr å gå rundt i.... :ler:

(Men jeg har spist frokost med tiara assa...!)

Skrevet

:ler: Hver sin lyst.

Jeg satt og så barnetv i full brudemundur her en kveld før jul, og jeg var dr***lei kjolen etter et kvarter..... :blunke:

Veldig pent å se på, men et forbanna styr å gå rundt i.... :ler:

(Men jeg har spist frokost med tiara assa...!)

:kysse: Smask Tex

odt å høre at dy følger etter :D

Skrevet

nei, nå haller jeg mot å ikke gjøre det. Min mann synes jeg blir litt for stivpynta. Det skal jo liksom være litt løssluppen fest og sant nok den er ikke så lett å drasse rundt med. Kanskje jeg finner en fin kjole nå på salg???? :wink:

Skrevet
nei' date=' nå haller jeg mot å ikke gjøre det. Min mann synes jeg blir litt for stivpynta. Det skal jo liksom være litt løssluppen fest og sant nok den er ikke så lett å drasse rundt med. Kanskje jeg finner en fin kjole nå på salg???? :wink:[/quote']

Er nok enig med mannen din. Og det krever kanskje mindre for gjestene (antrekk, mener jeg). Er'e løs snipp, så er'e løs snipp :sjarmor:

Klart du finner kjole på salg :sjarmor: DEt gjorde faktisk jeg også (kjolen jeg brukte på festen ble kjøpt på salg! )

Skrevet

Jeg ville nok ha satset på en enkel men pen kjole,Detter er vel mer en fest hvor det er litt mindre formelt og hvor dere ogå vil feire regner jeg med.

Skrevet

Jeg var i en sånn vennefest i fjor sommer, og bruden hadde da brudekjolen på seg. Jeg synes det var kjempestas å se kjolen hennes,m og hadde nok blitt skuffet om hun ikke hadde hatt den på. Det skal sies at dette var en enkel brudekjole..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...