Honesty Skrevet 31. januar 2012 #1 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvilke merker har dette, egentlig? Jeg har bare prøvd Wella High Hair Ocean Spritz, og liker effekten, men liker ikke at den gjør håret mitt veldig vått. Men hvilke andre varianter finnes der ute, fortrinnsvis fra salongmerker? Jeg har fra før volumspray fra Sebastian og Redken, og Paul Mitchell, men er nå primært ute etter saltvannsspray, ikke spraygeleer som disse er mer beslektede med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 31. januar 2012 #2 Del Skrevet 31. januar 2012 Min lenkeDenne kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 31. januar 2012 #3 Del Skrevet 31. januar 2012 Anbefaler denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 31. januar 2012 Anbefaler denne Og den gjør mykt hår litt mer medgjørlig uten at det blir veldig matt? Jeg er som sagt helt ny på feltet saltvannsspray, men liker det at den ser ut til å gjøre håret litt mindre mykt og flyvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 31. januar 2012 #5 Del Skrevet 31. januar 2012 Og den gjør mykt hår litt mer medgjørlig uten at det blir veldig matt? Jeg er som sagt helt ny på feltet saltvannsspray, men liker det at den ser ut til å gjøre håret litt mindre mykt og flyvete. Jeg har veldig glatt og flatt hår, den funker på meg iallefall:) Vil ikke si håret blir matt av det nei.. Den gir jo litt sånn beach-look da, altså litt rufsete og "klissete". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 31. januar 2012 #6 Del Skrevet 31. januar 2012 ikke for å kuppe tråden,men funker saltvannsspray best i tørt eller vått hår? Hvordan funker produktet best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 31. januar 2012 #7 Del Skrevet 31. januar 2012 Eg likar godt HM sin, eg. Billig er han også. ludo: om du brukar masse spray i blautt hår får du rett og slett saltvatnshår, slik som håret blir når du har bada i havet. I tørt hår funkar det i alle fall på meg til å gje litt tekstur, eg kan "klemme opp" krøllane litt, eller få litt meir definisjon i ragget. Eg likar saltvatnspray veldig godt. Jau, og for meg som ikkje dusjar om morgonen er det ein fin måte å tvinge håret litt på plass etter natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 31. januar 2012 #8 Del Skrevet 31. januar 2012 Eg likar godt HM sin, eg. Billig er han også. ludo: om du brukar masse spray i blautt hår får du rett og slett saltvatnshår, slik som håret blir når du har bada i havet. I tørt hår funkar det i alle fall på meg til å gje litt tekstur, eg kan "klemme opp" krøllane litt, eller få litt meir definisjon i ragget. Eg likar saltvatnspray veldig godt. Jau, og for meg som ikkje dusjar om morgonen er det ein fin måte å tvinge håret litt på plass etter natta. Takk for bra svar !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 31. januar 2012 #9 Del Skrevet 31. januar 2012 Takk for bra svar !! Eg er glad det var til nytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 31. januar 2012 #10 Del Skrevet 31. januar 2012 ikke for å kuppe tråden,men funker saltvannsspray best i tørt eller vått hår? Hvordan funker produktet best? Jeg bruker det både i tørt og vått hår jeg. På mitt glatte hår så må jeg fylle på igjen etter håret har tørket for litt mer tekstur:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå