Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://bikbok.com/en/collection/Category/Tops/filicity_top/

Heihei! Kjøpte denne i stad, i grønn. Den var veldig fin på:) men litt usikker på hva jeg skal ha under? Er det meningen å bare ha BH? Den er i såpass "tykt" stoff at den vil ikke synes igjennom, så sånn sett er det ikke noe stress. Men den går litt lavt under armene...så litt redd for å flashe hele meg om dere skjønner....noen som har den? Tips?? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kult med bandeau-BH under! :)

Skrevet

... Vet ikke helt jeg. Hva med å gå med armene tett in til kroppen? :ironi:

Skrevet

Er kult med bandeau-BH under! :)

Er det fortsatt i vinden?

Skrevet

Den har jeg også, i grønn:) Nå om vinteren har jeg brukt den med blazer til, så da har jeg bare hatt vanlig BH under. Den er jo tett framme, så null problem.

Til sommeren kommer jeg nok til å bruke sånn bandeau (svart) under, den er som du sier litt åpen under armene og gjennomsiktig i ryggen.

Gjest BettyBoop
Skrevet

http://bikbok.com/en/collection/Category/Tops/filicity_top/

Heihei! Kjøpte denne i stad, i grønn. Den var veldig fin på:) men litt usikker på hva jeg skal ha under? Er det meningen å bare ha BH? Den er i såpass "tykt" stoff at den vil ikke synes igjennom, så sånn sett er det ikke noe stress. Men den går litt lavt under armene...så litt redd for å flashe hele meg om dere skjønner....noen som har den? Tips?? :D

vet ikke vanlig svart eller hvit singlett under?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Den har jeg også, i grønn:) Nå om vinteren har jeg brukt den med blazer til, så da har jeg bare hatt vanlig BH under. Den er jo tett framme, så null problem.

Til sommeren kommer jeg nok til å bruke sånn bandeau (svart) under, den er som du sier litt åpen under armene og gjennomsiktig i ryggen.

føler meg litt dum nå men hva er bandeau bh?

Skrevet

Tube-BH på en måte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...