Gå til innhold

gjestehilsen

smile

Anbefalte innlegg

Nå holder jeg på å lime inn mange fine bilder fra vårt bryllup. Som et lite tips kom jeg på.... vi fikk alle gjestene våre til å signere og evt. skrive en liten hilsen på noen fine ark som vi sendte rundt under kaffen. Det var kjempemoro å lese igjenom nå. Vi limer arka inn i albumet men gjestene kan like gjerne skrive på ark som dere lager flaskepost av, eller la de skrive på et kjevle, brødfjøl eller lignende.

..som et ekstra lite minne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Toastmasteren vår hadde laget i stand en liten bok der alle gjestene skrev en hilsen til oss, kjempekoselig!

I andre bryllup jeg har vært har det blitt gjort følgende:

-alle gjestene skrev navnene sine på en treplate som var rosemalt rundt kantene

-brudgommens mor tok bilde av alle gjester (par/familier i sammen) med vanlig kamera når de kom til lokalet, og gikk etterpå rundt og fikk alle til å skrive en liten hilsen på siden i albumet der bildet skulle limes inn. (Det var markert med gule post-it lapper hvilke bilder som skulle limes inn hvor

-i ett annet bryllup tok de bilder av alle med digitalkamera, slik at de kunne ta flere bilder av alle så det var sikkrere at noen ble vellykket... Her skrev vi kun navnene våre på sidene albumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toastmasteren vår delte ut ein twist til kvar gjest ein gong på kvelden (altså - det var twist på kaffibordet òg, men denne dei fekk skulle dei altså ikkje ete sjølv), og på kvart bord låg det små lappar og ein penn. Kvar gjest skulle så skrive ei helsing til oss på ein lapp (gode råd, personleg helsing eller det dei ville), og legge denne innanfor det ytste papiret på twisten, liksom. Og ei god stund seinare samla ho inn alle twistane i ei skål, og me fekk beskjed om å ete kvar vår twist kvar dag i kveitebrødsdagane... Litt artig...

(Me hadde eit veldig avslappa bryllaup, og det ville neppe vore naturleg å be gjestene om å skrive 'formelle' helsingar i ei bok, viss de skjønar...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...