Gjest JohanaBlundBlund Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Jeg sier ikke at man skal lukke öyne og öre.Men kanskje man må gjöre det litt iblant? Og Hvordan? Men som mor så har jeg store problemer med å ikke ta inn på meg alt som er forfedelig i verden.Jeg tenker da barnemord,misshandlig og diverse forferdelige ting som blir gjort mot barn. Jeg har akuratt lest en sak om en baby som hadde blitt sexuelt missbrukt og missbrukt fysisk og drept av foreldrene, samt at det var bilder av denne lille skapningen. Jeg husker jeg leste samme sak for noen år siden og ble dypt ryset.Kunne stå på jobb og bare kjenne at jeg hadde vondt i hjertet og magen. Slike ting ödelegger jo humöret mitt, jeg blir deprimert og har det vondt. Ser bare for meg hvordan barna lider, hvordan dem gråter. Å det skjärer sånn i hjärtet mitt.Dette begynte etetr jeg ble mor selv. Klarer heller ikke la väre og lese når det dukker opp slike ting. Jeg har fått diagnosen OCD(tvangstanker) hvor jeg har mye frykt for slike ting, har fått i oppgave at jeg ska eksponere meg for ting jeg syns er skummelt, men hvordan begrense seg? Johanna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå