Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg har nettopp fått meg iPhone 4s og lurte på om det er flere her som har det, og lurte i den forbindelse på hvor lenge dere kan bruke en oppladet tlf?

Jeg gikk hjemmefra i dagmorges med 100 %, sitter på skolen nå og den nærmer seg 55 %. Jeg har nesten ikke brukt den i dag. Sendt to-tre smser, spilt litt wordfeud på bussen og surfet litt på facebook. Alt dette i små mengder. Jeg har skrudd av alle varslinger, pushmeldinger, og har skjermen på veldig svak lys (ser nesten ikke skjermen).

Skal det være slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg lot jeg den ligge en natt uten at jeg brukte den (da var den 100 %), og da jeg våknet så var det 96 %. Ingen pushmeldinger stod på.

Skrevet

Jeg har akkurat samme problem, bare jeg har iphone 3g..ladder seg ut i løpet av en dag, selv om jeg ikke har brukt den masse...men, jeg satt å leste på Apple.no sine nettsider, og da tyder det på at batteriet er ødelagt. visst ikke du har noen tilleggsfunksjoner som kjører i bakgrunnen? Noen av de kan bruke mye batteri. Ta kontakt der du kjøpte telefonen du, jeg skal iallefall sende inn min på reprasjon, for et nytt batteri :)

Skrevet

Min iPhone har brukt mye mer strøm etter den nyeste operativsystemoppgraderingen. Med litt googling finner man masse klaging på det. Men en helt ny telefon burde holde litt lenger enn min to år gamle.

Skrevet

Husker du å skru av alle programmer?

Dvs dobbeltrykke på menyknappen slik at alle programmer du har brukt kommer på en linje nedersr med et minustegn på. Trykk så på disse minusene.

• Liker 1
Skrevet

Min iPhone har brukt mye mer strøm etter den nyeste operativsystemoppgraderingen. Med litt googling finner man masse klaging på det. Men en helt ny telefon burde holde litt lenger enn min to år gamle.

Det har skjedd med meg også! Telefonen min skrur seg også av etter en samtale som varer i mer en 5 min, etter denne oppdateringen.. frustrerende

Skrevet (endret)

Husker du å skru av alle programmer?

Dvs dobbeltrykke på menyknappen slik at alle programmer du har brukt kommer på en linje nedersr med et minustegn på. Trykk så på disse minusene.

Det har jeg ikke prøvd, skal se om det hjelper! Takk takk! :) Visste ikke det gikk an en gang!

Endret av denten
Skrevet

Hva er push-varsler?

Skrevet

Alle iPhoner er sånn (tror jeg) vennene mine har det også sånn så tror det ikke er noe å henge seg opp i, utenatt at der er litt irriterende!

Skrevet

Alle jeg kjenner (inkludert meg selv) som har iphone må lade den hver dag.

Skrevet

Jeg må lade iphonen hver natt (av og til også i løpet av dagen hvis jeg spiller mye/surfer på nettet)

Mamma er vel den eneste jeg kjenner som lader den ca hver tredje dag. Men hun sender kun meldinger og ringer, og spiller en sjelden gang :fnise:

Skrevet

Min får slike anfall. Som regel må jeg lade annenhver eller tredjehver dag (iPhone 4), men av og til bare raser batterikapasiteten ned selv om jeg ikke har brukt den mer enn vanlig den dagen og selv om jeg ikke har mange bakgrunnsprogrammer. Jeg har oppdaget at det som oftest hjelper å slå den helt av og så på igjen.

Det virker som om det er noe "usynlig" i bakgrunnen som stjeler strøm og som først slår seg av når telefonen blir slått helt av. Ofte virker det som om det skjer når jeg har brukt en eller annen funksjon med stedsangivelse. (Tom-Tom appen er verst.) Har en følelse av at GPS funksjonen ikke slår seg av etter bruk så den ligger der og søker og søker og søker etter noe, selv om jeg tilsynelatende ikke har noen aktive apper som bruker GPS der og da.

Skrevet

Hva er push-varsler?

F.eks meldinger som kommer opp på skjermen hvis noen skriver til deg på facebook, noen spiller mot deg på wordfeud osv. TROR det heter det ihvertfall :P hehe

Skrevet

Jeg vet bare at mobildata og WiFi (som begge går an å skru av på instillinger) tapper mye strøm. Jeg må vanligvis lade annenhver natt. Men jeg bruker den hele tiden. Er helt avhengig av Wordfeud ;)

Skrevet

Smarttelefoner har veldig ofte dårlig batteri... Jeg har ikke iPhone, men den holder ikke mye mer enn en dag, om jeg bruker den gjevnlig.

Hvis jeg ikke bruker den noe, kan batteriet vare i sirka 3 dager, men stort sett har smarttelefoner kort batteritid.

Ser det er noen som nevner at iPhone bruker mer batteri etter de oppdaterte den, og da kan det ha noe med småfeil i programvaren. Da kommer det helt sikkert en oppdatering til, om ikke alt for lenge (mulig det kan ta noen måneder) som gjør det litt bedre igjen.

Skrevet

Jeg vet bare at mobildata og WiFi (som begge går an å skru av på instillinger) tapper mye strøm. Jeg må vanligvis lade annenhver natt. Men jeg bruker den hele tiden. Er helt avhengig av Wordfeud ;)

Jeg får ikke til å slå av 3G på iphone 4s? Leste på nettet at dette ikke var mulig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...