Gå til innhold

Hva ga du i morgengave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og skrev du kort til?

Eller sa du noe først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga mannen min denne klokka. Ikke noe kort, og ikke akkurat noe planlagt tale, men ett eller annet sa jeg sikkert ;)

Skrevet

Lagringsvin, med en lapp rundt den der det sto "Drikkes 25 juni 2021" :) (Ti årsbryllupsdag!)

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Lagringsvin, med en lapp rundt den der det sto "Drikkes 25 juni 2021" :) (Ti årsbryllupsdag!)

Det er lurt da! (Selv om jeg først leste ordet lagringsvin litt feil, som lagring + svin, men det kan jo ikke du noe for :fnise:)

• Liker 2
Gjest Adriane
Skrevet

Jeg ga mannen min denne klokka. Ikke noe kort, og ikke akkurat noe planlagt tale, men ett eller annet sa jeg sikkert ;)

Kjempefin klokke! Men jeg holdt på å dette av stolen da jeg så prisen! :sjokk: Jeg er heldig om jeg har råd til en tiendedel av det der, hehe :) Så deilig det må være å kunne kjøpe så flott gave til mannen sin :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

Det er lurt da! (Selv om jeg først leste ordet lagringsvin litt feil, som lagring + svin, men det kan jo ikke du noe for :fnise:)

Hehe, du er ikke den første. Forrige morgengave-tråd jeg svarte i, så skrev jeg modningsvin, og flere trodde at jeg da skrev om griser... :P

Flaska kosta rundt 500 lappen:)

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøpte høretelefoner som han hadde hintet om omtrent en halv million ganger at han ønsket seg... Det lå jo i kortene at han skulle få nettop disse og spes når jeg spurte om han kunne skrive ned varenummeret på dem... Men det syns jeg var litt kjedelig, så for å erte han litt sa jeg at de ikke hadde flere inne (dette stemte for jeg hadde kjøpt det siste paret :fnise: ), også la jeg på en liten hvit løgn om at jeg hadde kjøpt noe annet. Pakken som var på størrelse med en skoboks plasserte jeg dårlig skjult på kontoret vårt i en Økonomisko-pose... Skuffelse lyste av han i flere dager før bryllupet, men da ble gleden desto større når han åpnet pakken og så at han hadde fått akkurat det han ønsket seg... :rodmer:

• Liker 3
Gjest Adriane
Skrevet

Hehe, du er ikke den første. Forrige morgengave-tråd jeg svarte i, så skrev jeg modningsvin, og flere trodde at jeg da skrev om griser... :P

Flaska kosta rundt 500 lappen:)

Hehehe - godt at jeg ikke er alene om å tenke gris da :fnise: :gjeiper:

Det er jo en ålreit pris syns jeg, og ikke minst var tanken bak veldig romantisk og fin :rodmer:

Skrevet

Jeg spurte min om hva vi eventuelt skulle gi hverandre i morgengaver og da skjønte han ikke i det hele tatt hva jeg pratet om. Dermed regner jeg med at morgengaver utgår og jeg er glad til, for jeg kommer til å være blakk på det tidspunktet vi gifter oss :)

Men samtidig syns jeg det er litt trist, for han gjør så utrolig mye for meg, så jeg skulle gjerne gitt ham noe for å vise hvor takknemlig jeg er for det.

Skrevet

Min får jaktgevær :rodmer: så nå er jeg veldig spent på hva jeg får :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Her ble det mansjettknapper. Med to flater, en stor der det sto initialene våre, **+* og andre platen var det datoen.

Disse ble levert i butikken han leide antrekk i , og da ble han gitt gaven på dagen da vi giftet oss.

Glemte å si at av han fikk jeg diamantring

Endret av alven
Skrevet

Denne tråden liker jeg, da jeg ikke har peiling på hva jeg skal gi i morgengave til min mann om en måneds tid. Jeg hadde igrunn tenkt meg noe ala klokke, gullsmykke eller lignende. Kanskje mansjettknapper.

Skrevet

Jeg hadde spilt inn en sang der jeg sang selv, som han fikk :) Pluss at han skulle få middag og vin på fin restaurant :)

Skrevet

Dørskilt.

Før vi giftet oss, så hadde vi begge både mellomnavn og etternavn, så i frykt for at våre barn skulle ende opp med fornavn, tre mellomnavn og etternavn, så valgte vi heller å bytte etternavn begge to. Dørskiltet bar da selvfølgelig vårt nye etternavn.

Enesten ulempen med dørskilt er at det - i denne sammenhengen - er så billig at man nesten føler seg forpliktet til å kjøpe noe annet ved siden av...

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg spurte min om hva vi eventuelt skulle gi hverandre i morgengaver og da skjønte han ikke i det hele tatt hva jeg pratet om. Dermed regner jeg med at morgengaver utgår og jeg er glad til, for jeg kommer til å være blakk på det tidspunktet vi gifter oss :)

Men samtidig syns jeg det er litt trist, for han gjør så utrolig mye for meg, så jeg skulle gjerne gitt ham noe for å vise hvor takknemlig jeg er for det.

I den sammenhengen tenker jeg at en rimelig ting, kjøpt for dine "siste slanter" er både rørende og koselig. Jeg likte dørskilt-tipset :) Det blir på en måte en gave til dere sammen.

Andre ting som ikke trenger koste veldig mye er forstørrelse av et bilde av dere sammen eller et album med bilder av tiden deres sammen så langt.

• Liker 3
Skrevet

Dørskilt.

Før vi giftet oss, så hadde vi begge både mellomnavn og etternavn, så i frykt for at våre barn skulle ende opp med fornavn, tre mellomnavn og etternavn, så valgte vi heller å bytte etternavn begge to. Dørskiltet bar da selvfølgelig vårt nye etternavn.

Enesten ulempen med dørskilt er at det - i denne sammenhengen - er så billig at man nesten føler seg forpliktet til å kjøpe noe annet ved siden av...

Litt Off Topic, but then again no: Facorittgavene vi fikk til bryllupet vårt var dørskilt og et sengeteppe svigermor hadde sydd, med et bilde av oss, sitater, morsomme hendelser, katteknapper (jeg elsker katter!) og andre ting. Disse to gavene kostet sikker ikke så mye, men det er de to gavene jeg satte mest pris på, og kommer til å huske for alltid.. :)

• Liker 1
Skrevet

I den sammenhengen tenker jeg at en rimelig ting, kjøpt for dine "siste slanter" er både rørende og koselig. Jeg likte dørskilt-tipset :) Det blir på en måte en gave til dere sammen.

Andre ting som ikke trenger koste veldig mye er forstørrelse av et bilde av dere sammen eller et album med bilder av tiden deres sammen så langt.

Takk Spinell, det var egentlig en veldig god ide! Spesielt siden jeg kommer til å ta navnet hans, noe han setter veldig pris på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har adoptert en stjerne (gitt den navn og så får vi et slags sertificate med kordinater og slikt) og så får han et par mansjettknapper med dato og forbokstavene våre.

Snakket så vidt med ham, og han trodde vi hadde bestemt oss for ikke å kjøpe morgengaver. Ops :sjenert:

Skrevet

... og så får han et par mansjettknapper med dato og forbokstavene våre.

Hvor får man tak i sånne graverte saker? :)

Er det litt "selvsentrert" å gi atkbilder osv i morgengave? :sjenert:

Skrevet

Hvor får man tak i sånne graverte saker? :)

Er det litt "selvsentrert" å gi atkbilder osv i morgengave? :sjenert:

Jeg kikket rundt på Etsy og falt for disse :)

Black Box og sånt er jo kjempepopulært, da!

Lest ett eller annet sted som ga mannen et album med helfigursbilder og så et bilde fra samme shooten fra skuldrene og opp som han kunne ha stående på kontoret, men som allikevel minnet ham på resten av bildene :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...