Gå til innhold

Treningsplan..hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som kunne tenke seg å sette sammen en treningsplan for meg!!:)

Tips osv

Mål: gå ned i vekt (ca 10-15 kg), få mere markerte muskler i lår, mage, rygg, rumpe og armer. (markerte, ikke store)

Jogging er uaktuelt pga beinhinnebettebelse.

Jeg er over middels bra form! Som utgangspunkt..

Jeg ror mye og synes det funker for meg, hvilke muskler bruker man mest av da???

Andre hurtig forbrennende treningsmetoder! :-)

Takk for svar ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styrketrening, styrketrening, styrketrening. :)

Google "helkroppsprogram styrketrening", så finner du sikkert noe. Post gjerne det du finner her, om du ønsker tilbakemelding.

Skrevet

Styrketrening, styrketrening, styrketrening. :)

Google "helkroppsprogram styrketrening", så finner du sikkert noe. Post gjerne det du finner her, om du ønsker tilbakemelding.

Glemte forøvrig å si at for å bli markert, er du nødt til å gå ned i fettprosent. Dette gjør du ved å ligge på et fornuftig kaloriunderskudd (dvs spis ca 400-500 kcal mindre pr dag enn hva du trenger for å holde vekten stabil).

Man kan trene til krampa tar deg uten at man nødvendigvis ender opp med markerte muskler, for om du spiser for mye, vil du ikke miste fettet uansett. Og det er fettet som gjør at man ser udefinert/lite markert ut.

Når det er sagt: Styrketrening er fremdeles veien å gå, for uten et visst muskelvolum får du aldri spesielt stram kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...