Gå til innhold

Noen som så dr.phil i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt skrekkelig å se at en person kan bli drept på den måten og at politiet velger å si at det er selvmord når alt tyder på at det Ikke er det.. :tristbla:

For dere som ikke så programmet kan dere søke på rebecca zahau på wikipedia...

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Det minner meg litt om et sitat fra Analtyse That (evt This):

"A key witness commited suicide, so the charge was dropped."

"Terrible."

"Yeh, he stabbed himself in the back, nine times, and threw himself of a bridge."

• Liker 3
Skrevet

Det minner meg litt om et sitat fra Analtyse That (evt This):

"A key witness commited suicide, so the charge was dropped."

"Terrible."

"Yeh, he stabbed himself in the back, nine times, and threw himself of a bridge."

netopp..hvem tar seg bryet med å slå seg selv i hode (påførst hodeskader) for så å kle seg naken,binde et tau i sengen,binde sine egne ben fast,løkke rundt halsen,ta en t-skjorte i munnen,for så å binde begge hendene sine fast,hoppe bort til en balkong å hive seg selv utforbi...

Virker mer logisk å bare binde en løkke rundt halsen å hoppe?

Og litt merkelig at hun ikke knakk nakken etter et 3 meter langt fall...uff synes virkelig synd på familien hennes,må være helt forferdelig å vite at det faktisk ikke er selvmord men politiet gidder ikke å ta opp saken fordi det blir for mye mas å styr.

stakkars mennesker..

Skrevet (endret)

Fikk faktisk med meg den saken ja....

Jeg forstår ikke at det er mulig å overse så mange spor, bare fordi man har satt seg i hodet at det er et selvmord.

At man i det hele tatt kunne konkludere at det der var et selvmord fra begynnelsen av, er for meg et mysterium. Inkompetanse deluxe, lekte det etterforskere?.

For meg er det vel egentlig ikke noen tvil om at det der er et drap, ihvertfall ikke noe hun iscenesatte selv.

Endret av Cordelia
Skrevet (endret)

Forferdelig sak, alle skjønner jo at det ikke var selvmord!

Jeg måtte gå på nett og lese mer om saken etter å ha sett disse to episodene av Dr. Phil. Det virker som om kjæresten hennes ikke er særlig interessert i å få saken gjenopptatt, det er jo temmelig spesielt...

Jeg synes forresten det er bra at programmet har begynt å ta opp slike saker, og ikke bare handle om utroskap og sjalusi. Episodene om Casey Anthony var også ganske interessante.

Endret av Meaty
Skrevet

Dr. Phil har da alltid tatt opp sånne saker.

Skrevet

Forferdelig sak, alle skjønner jo at det ikke var selvmord!

Jeg måtte gå på nett og lese mer om saken etter å ha sett disse to episodene av Dr. Phil. Det virker som om kjæresten hennes ikke er særlig interessert i å få saken gjenopptatt, det er jo temmelig spesielt...

Jeg synes forresten det er bra at programmet har begynt å ta opp slike saker, og ikke bare handle om utroskap og sjalusi. Episodene om Casey Anthony var også ganske interessante.

kjæresten gikk visst ut å sa at han og ville ha gjenåpnet saken (om det er fordi han bryr seg eller om det er fordi det skal virke som han bryr seg aner jeg ikke..)

Men det ble observert ei dame utenfor huset dagen før som oppførte seg merkelig..Så jeg tror kanskje hun der Dina (moren til gutten) har drept henne...Trenger ikke å være så vanskelig,banker på døren sier hei som vanlig og hvis man snur seg vekk så er dt bare til å hamre løs i hode på noen. Gjerne var mannen også med? eller eventuelt broren hans? who knows...virker nesten som noen har betalt politiet for å komme fram til at dette var selvmord.

skremmer meg å vite at man bare kan legge en sak død sånn,finnes det ikke noen lover mot dette? :kjefte:

og jeg lurer litt på hvordan man kan overse en beskjed på døren hvor det står " she saved him,can he save her?"

*grøss* hørres ut som noe som er tatt ut fra en scene ifra dexter.

Skrevet

Helt utrolig at de trodde dette var selvmord. Hallo i luken. For noen amatører. Åssen i all verden har hun klart å binde hendene fast bak på ryggen f.eks? Det er jo så og si umulig å få til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...