Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #1 Skrevet 4. januar 2004 Har salget på Filippa, Garbo, Kamikaze, Tatler etc. startet??
Diva Skrevet 4. januar 2004 #2 Skrevet 4. januar 2004 Hm, kanskje stikke innom å se ? Eller ringe ? ;-)
waco Skrevet 4. januar 2004 #3 Skrevet 4. januar 2004 Eeeh, har dere ikke akkurat fått dere mye klær da?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 4. januar 2004 #4 Skrevet 4. januar 2004 Kamikaze, Tiger og Tatler i Bogstadveien har startet salget. Stort sett 30% avslag. Bruuns Bazaar i Skovveien har også startet salget, mens Filippa K ikke hadde startet da jeg var der på fredag.
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2004 #5 Skrevet 4. januar 2004 Til Diva: Ehhh...kanskje jeg må kjøre fra Telemark til Oslo, så det ikke er så lett å bare stikke innom?
Diva Skrevet 4. januar 2004 #6 Skrevet 4. januar 2004 Til Diva: Ehhh...kanskje jeg må kjøre fra Telemark til Oslo, så det ikke er så lett å bare stikke innom? Eeh ? Unnskyld at jeg uttalte meg.... Men jeg sa vitterlig "eller ringe?" Les nøyere du ;-) Hilsen en annen telemarking
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #7 Skrevet 5. januar 2004 leste og at du skrev ringe, men syns det er like greit å legge inn ett innlegg her og få et enkelt svar, istedet for å ringe 5-6 forskjellige butikker..kunne jo og si at jeg ikke skjønner at du gidder å svare på et innlegg bare for å si noe som er rimelig opplagt. Syns det er greit å svare på ting hvor jeg faktisk kan bidra med noe;)
Gjest Brunhilde Skrevet 5. januar 2004 #8 Skrevet 5. januar 2004 leste og at du skrev ringe' date=' men syns det er like greit å legge inn ett innlegg her og få et enkelt svar, istedet for å ringe 5-6 forskjellige butikker..kunne jo og si at jeg ikke skjønner at du gidder å svare på et innlegg bare for å si noe som er rimelig opplagt. Syns det er greit å svare på ting hvor jeg faktisk kan bidra med noe;)[/quote'] Skikkelig gretten, eller? PMS kanskje? :trøste:
Gjest Diva i.i. Skrevet 5. januar 2004 #9 Skrevet 5. januar 2004 leste og at du skrev ringe' date=' men syns det er like greit å legge inn ett innlegg her og få et enkelt svar, istedet for å ringe 5-6 forskjellige butikker..kunne jo og si at jeg ikke skjønner at du gidder å svare på et innlegg bare for å si noe som er rimelig opplagt. Syns det er greit å svare på ting hvor jeg faktisk kan bidra med noe;)[/quote'] Sist jeg sjekket var dette et sted der alle kan svare, og svaret mitt var ikke vondt ment. ( det ER faktisk en god idè å ringe når man lurer på sånt,- da slipper man å sitte å vente på svar og! ) Beklager om jeg såret deg. Du får si ifra neste gang da vettu,- hva slags svar du vil ha og ikke ha. Så slipper du å bli fornærmet.... Alternativt så kan du jo droppe legge fram problemstillingen, om du er redd for å få et svar du ikke er 100 % fornøyd med. Synes du er hårsår :o Hva med å skrive et nick under "brukernavn" neste gang, så skal jeg droppe å svare ;-)
Junebug Skrevet 6. januar 2004 #10 Skrevet 6. januar 2004 Salget på Fillippa K begynte på lørdag 3. januar - 30 pst avslag på alt på salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå