Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har salget på Filippa, Garbo, Kamikaze, Tatler etc. startet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, kanskje stikke innom å se ?

Eller ringe ?

;-)

Skrevet

Eeeh, har dere ikke akkurat fått dere mye klær da?

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Kamikaze, Tiger og Tatler i Bogstadveien har startet salget. Stort sett 30% avslag. Bruuns Bazaar i Skovveien har også startet salget, mens Filippa K ikke hadde startet da jeg var der på fredag.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til Diva: Ehhh...kanskje jeg må kjøre fra Telemark til Oslo, så det ikke er så lett å bare stikke innom?

Skrevet
Til Diva: Ehhh...kanskje jeg må kjøre fra Telemark til Oslo, så det ikke er så lett å bare stikke innom?

Eeh ? Unnskyld at jeg uttalte meg....

Men jeg sa vitterlig "eller ringe?"

Les nøyere du ;-)

Hilsen en annen telemarking :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

leste og at du skrev ringe, men syns det er like greit å legge inn ett innlegg her og få et enkelt svar, istedet for å ringe 5-6 forskjellige butikker..kunne jo og si at jeg ikke skjønner at du gidder å svare på et innlegg bare for å si noe som er rimelig opplagt. Syns det er greit å svare på ting hvor jeg faktisk kan bidra med noe;)

Gjest Brunhilde
Skrevet
leste og at du skrev ringe' date=' men syns det er like greit å legge inn ett innlegg her og få et enkelt svar, istedet for å ringe 5-6 forskjellige butikker..kunne jo og si at jeg ikke skjønner at du gidder å svare på et innlegg bare for å si noe som er rimelig opplagt. Syns det er greit å svare på ting hvor jeg faktisk kan bidra med noe;)[/quote']

Skikkelig gretten, eller? PMS kanskje? :trøste:

Gjest Diva i.i.
Skrevet
leste og at du skrev ringe' date=' men syns det er like greit å legge inn ett innlegg her og få et enkelt svar, istedet for å ringe 5-6 forskjellige butikker..kunne jo og si at jeg ikke skjønner at du gidder å svare på et innlegg bare for å si noe som er rimelig opplagt. Syns det er greit å svare på ting hvor jeg faktisk kan bidra med noe;)[/quote']

Sist jeg sjekket var dette et sted der alle kan svare, og svaret mitt var ikke vondt ment. ( det ER faktisk en god idè å ringe når man lurer på sånt,- da slipper man å sitte å vente på svar og! )

Beklager om jeg såret deg.

Du får si ifra neste gang da vettu,- hva slags svar du vil ha og ikke ha.

Så slipper du å bli fornærmet....

Alternativt så kan du jo droppe legge fram problemstillingen, om du er redd for å få et svar du ikke er 100 % fornøyd med.

Synes du er hårsår :o

Hva med å skrive et nick under "brukernavn" neste gang, så skal jeg droppe å svare ;-)

Skrevet

Salget på Fillippa K begynte på lørdag 3. januar - 30 pst avslag på alt på salg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...