Gjest Valiumsjunkie Skrevet 31. januar 2012 #21 Skrevet 31. januar 2012 Off, jeg er en av de som går med UGGS. Jeg er ikke stolt av det, men de er så myke og deilige, og er perfekt på de dagene jeg har gnagsår. Jeg har klart å motstå dem siden 2003, men så fant jeg ut at jeg bare måtte ha disse vidunderskoene. :gjeiper: 1
Rusken Skrevet 31. januar 2012 #22 Skrevet 31. januar 2012 Det er helt greit at folk har forskjellig smak, men det begynner å bli litt slitsomt å måtte forsvare skotøyet mitt hver høst/vinter.. Ja, de ser ut som tøfler. Men de kjennes virkelig ut som tøfler også, og jeg har enda til gode å fryse mens jeg har de på meg. Hvorfor plages noen så grenseløst av dette? Det er et par uskyldige sko, ikke verdens undergang Jeg synes for eksempel ikke at Crocs er noe jeg ville ha hengt på juletreet, men hvis folk synes det er så behagelige så lar ikke jeg det irritere meg. Kan ikke alle bare være venner og holde hender, da? 4
Gjest strykebrett Skrevet 31. januar 2012 #23 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har lenge lurt på en ting ang Uggs. Blir de ikke ødelagt veldig fort? Sånn i og med at de ligner på tøfler så har de jo ikke så mye såle, og masse sånt mykt skinn som jo sikkert blir flekkete med en gang det er litt slaps. Og slaps er det jo veldig masse av, i alle fall her jeg bor.. Hvordan greier folk å vedlikeholde disse? Syns ikke de er særlig pene jeg heller, men folk skal slippe å forsvare skoene sine for meg altså, lurer bare fordi jeg er nysgjerrig.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #24 Skrevet 31. januar 2012 Bra skrevet av Rusken! Det er så mye annet som er stygt og som folk går rundt med, uggs er bare blitt populært å hate, derfor hater "alle" dem. Jeg har ikke uggs selv men synes faktisk ikke de er så stygge.
Rusken Skrevet 31. januar 2012 #25 Skrevet 31. januar 2012 Bra skrevet av Rusken! Det er så mye annet som er stygt og som folk går rundt med, uggs er bare blitt populært å hate, derfor hater "alle" dem. Jeg har ikke uggs selv men synes faktisk ikke de er så stygge.
Compaq Skrevet 31. januar 2012 #26 Skrevet 31. januar 2012 Uggs er absolutt ikke pent, men jeg syns ikke det er stygt heller. Har selv et par som jeg faktisk viser meg offentlig i, om dette minsker livskvaliteten til folk som dessverre ser dette bedrøvelige synet så får det bare være altså Tror neppe at folk som bruker Uggs føler seg så veldig elegant, jeg kan bare snakke for meg selv, men å kombinere kjole og uggs har jeg enda til gode. Uggs er praktisk om man ikke skal gå noe særlig, det er kaldt og om man ønsker noe varmt på bena. Og jada, til dere som absolutt måå kverulere på det så finnes det flust av behagelig fottøy som sikkert ser bedre ut i deres øyne, men det driter jeg faktisk i 1
CoffeeCup Skrevet 31. januar 2012 #27 Skrevet 31. januar 2012 Jeg syns Uggs er stygt og ser ut som tøfler. Det er min mening. Skjønner ikke folk her som skriver at de syns de er stygge, men bruker de uansett fordi de holder dem varme? Det finnes da virkelig andre sko som både er varme, penere (etter min mening), bedre å gå i og tåler mer variert vær. Så det er bare en dårlig unnskyldning. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #28 Skrevet 31. januar 2012 Jeg syns Uggs er stygt og ser ut som tøfler. Det er min mening. Skjønner ikke folk her som skriver at de syns de er stygge, men bruker de uansett fordi de holder dem varme? Det finnes da virkelig andre sko som både er varme, penere (etter min mening), bedre å gå i og tåler mer variert vær. Så det er bare en dårlig unnskyldning. Jeg synes de er stygge, men på en rar måte søte allikevel. Antageligvis nettopp fordi de ser ut som tøfler? Jeg har for øvrig aldri funnet noen sko som føles som UGGs på føttene. De er ikke spesielt gode sko å gå i over lang tid - derfor bruker jeg dem ikke til det. Men de er de beste skoene jeg har prøvd til å henge på skolen i (man sitter jo ofte mye på skolen), nettopp fordi de føles som tøfler. Det er bare hakket mer akseptert å gå i UGGs enn i tøfler. Men bare så det er nevnt: Jeg er ikke en av de som bruker UGGs i slaps og vått føre, UGGsa tar jeg kun på meg på kjempekorte turer (til postkassa) eller når jeg skal være mye inne over tid (på skolen).
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #29 Skrevet 1. februar 2012 Det er så mange nå som aldri blir lei av å skryte av hvor stygt det er med uggs, at jeg får nesten lyst til å kjøpe meg det. Det som det er poppis for en hver fjortis å skrike opp om hvor stygt er, tiltrekker meg på sært vis. Hvorfor ikke finne noe mer originalt å klage over? Det må ha vært ukentlige tråder her i forum i minst fem år om hvor stygt det er med uggs. Og croqs. Og what ever. Boring. Hehe jeg er fjortis til å med men på min forige skole var det INN å gå med uggs i hele fjor fordi de var så "fine, kule osv." ... yeah rigth
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #30 Skrevet 1. februar 2012 Det er helt greit at folk har forskjellig smak, men det begynner å bli litt slitsomt å måtte forsvare skotøyet mitt hver høst/vinter.. Ja, de ser ut som tøfler. Men de kjennes virkelig ut som tøfler også, og jeg har enda til gode å fryse mens jeg har de på meg. Hvorfor plages noen så grenseløst av dette? Det er et par uskyldige sko, ikke verdens undergang Jeg synes for eksempel ikke at Crocs er noe jeg ville ha hengt på juletreet, men hvis folk synes det er så behagelige så lar ikke jeg det irritere meg. Kan ikke alle bare være venner og holde hender, da? Ja... det var jo ikke mening å starte en diskusjon! Ville bare forhøre meg om det var meg det var noe galt med TS
Gjest just words Skrevet 1. februar 2012 #31 Skrevet 1. februar 2012 Ja uggs er som tøfler, men likevel digger jeg folk som går med de, de er ikke så ofte her i byen, kanskje fordi folk skjønner at uggs ser rart ut, men jeg digger folk som gir blanke f. i det trosser andre folk sitt syn. Dessuten elsker jeg umiddelbart folk som setter sin komfort før andre manneskers sine dømmende blikk. Dømmer heller folk som går med det som er inn hele tiden, enn folk som kler seg etter det de selv vil.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. februar 2012 #32 Skrevet 1. februar 2012 Jeg syns Uggs er stygt og ser ut som tøfler. Det er min mening. Skjønner ikke folk her som skriver at de syns de er stygge, men bruker de uansett fordi de holder dem varme? Det finnes da virkelig andre sko som både er varme, penere (etter min mening), bedre å gå i og tåler mer variert vær. Så det er bare en dårlig unnskyldning. Trenger vi en unnskyldning da? jeg syns de er kule og gode å gå i. Derfor bruker jeg de også. At andre syns de er stygge får bli dere eget problem.
Gjest BettyBoop Skrevet 1. februar 2012 #33 Skrevet 1. februar 2012 ... Ja rett og slett hba syntes du om uggs? Jeg syntes det ser ut som tøffler, og det mener jeg ikke positivt! ... jaja men hver sin smak. Hva tenker du? ja. definitivt tøfler.
Mr. Jones Skrevet 1. februar 2012 #34 Skrevet 1. februar 2012 Hehe jeg er fjortis til å med men på min forige skole var det INN å gå med uggs i hele fjor fordi de var så "fine, kule osv." ... yeah rigth Jaja, når man er fjortis er det mye som er kult. Det er ikke før man blir eldre at man skjønner hvor mye stygt man gikk rundt i.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. februar 2012 #35 Skrevet 1. februar 2012 Jaja, når man er fjortis er det mye som er kult. Det er ikke før man blir eldre at man skjønner hvor mye stygt man gikk rundt i. Vel jeg er 30 og syns UGGs er kule, såeh...
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #36 Skrevet 1. februar 2012 Vel jeg er 30 og syns UGGs er kule, såeh... Jaja, men det ble litt vel mange "tøfler når nærmere 60 stykker gikk med dem...
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #37 Skrevet 1. februar 2012 Trenger vi en unnskyldning da? jeg syns de er kule og gode å gå i. Derfor bruker jeg de også. At andre syns de er stygge får bli dere eget problem. Hei TS her: Ja unnskyld.Jeg mente virkelig ikke å rakke ned på noen! Jeg synes uggs er stygge og ligner på tøffler og ville bare høre hva andre mente.
Gjest badeand1 Skrevet 1. februar 2012 #38 Skrevet 1. februar 2012 (endret) Hei TS her: Ja unnskyld.Jeg mente virkelig ikke å rakke ned på noen! Jeg synes uggs er stygge og ligner på tøffler og ville bare høre hva andre mente. Tror nok Maria_Marihøne svarte på innlegget til CoffeeCup (Skjønner ikke folk her som skriver at de syns de er stygge, men bruker de uansett fordi de holder dem varme?) ikke tråden, TS. Endret 1. februar 2012 av Mortem 1
Jolene Skrevet 1. februar 2012 #39 Skrevet 1. februar 2012 Mine er sorte med frynser, elsker dem De er varme, gode å gå i og minner om tøfler. PERFEKT!!! Deilig å ha på seg en lang skoledag eller når jeg skal ha på meg noe som er chill å gå i
Gjest NozMonster Skrevet 1. februar 2012 #40 Skrevet 1. februar 2012 jeg synes uggs er kjempestygge! ganske fæle til og med! men de er det ENESTE skoene som omtrent nesten holder meg varm, så jeg bruker dem ganske så flittig! idag så jeg en skikkelig pen dame, sånn skikkelig vakker! - men hun hadde på seg Røde glittrende plastikk- uggs!( eller, sikkert ikke uggs da, det var nok noe fake greier!) det ødela absolutt alt ved henne det er faktisk EMU-skoene som kom først, og som er originalen, men siden det var uggs som slo ann blandt hollywoodstjernene, så tror det det er fåtallet som vet at emu-skoene enkli var først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå