Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. februar 2012 #41 Skrevet 1. februar 2012 Tror nok Maria_Marihøne svarte på innlegget til CoffeeCup (Skjønner ikke folk her som skriver at de syns de er stygge, men bruker de uansett fordi de holder dem varme?) ikke tråden, TS. Helt riktig.
Mr. Jones Skrevet 1. februar 2012 #42 Skrevet 1. februar 2012 Se der ja. Var nettopp på FBI to fnisende 13-årige jenter i Uggs og boblejakke. 1
Gjest NozMonster Skrevet 1. februar 2012 #43 Skrevet 1. februar 2012 Jeg syns Uggs er stygt og ser ut som tøfler. Det er min mening. Skjønner ikke folk her som skriver at de syns de er stygge, men bruker de uansett fordi de holder dem varme? Det finnes da virkelig andre sko som både er varme, penere (etter min mening), bedre å gå i og tåler mer variert vær. Så det er bare en dårlig unnskyldning. ikke fra min side! jeg har denne lekre sykdommen: http://sv.wikipedia.org/wiki/Vita_fingrar og jeg har prøvd det meste av vintersko! og da mener jeg virkelig det meste! stakar foreldrene mine som har brukt tusenvis av kroner hver vintere i desperate forsøk på at jeg ikke skal fryse så fælt! hadde bare uggsene blitt oppdaget før, så hadde de spart en del penger!
Longgone Skrevet 1. februar 2012 #44 Skrevet 1. februar 2012 Ubeksrivelig stygt, fantastisk å gå med!!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #45 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har lenge lurt på en ting ang Uggs. Blir de ikke ødelagt veldig fort? Sånn i og med at de ligner på tøfler så har de jo ikke så mye såle, og masse sånt mykt skinn som jo sikkert blir flekkete med en gang det er litt slaps. Og slaps er det jo veldig masse av, i alle fall her jeg bor.. Hvordan greier folk å vedlikeholde disse? Syns ikke de er særlig pene jeg heller, men folk skal slippe å forsvare skoene sine for meg altså, lurer bare fordi jeg er nysgjerrig. Dette lurer jeg på også. Syns de ser gode og varme ut, men så upraktiske?
Gjest NozMonster Skrevet 1. februar 2012 #46 Skrevet 1. februar 2012 Dette lurer jeg på også. Syns de ser gode og varme ut, men så upraktiske? de som er av ekte type blir ikke fort ødelagt! ikke i det hele tatt! men om dere ser sånne fjortisser som sleper skoene omtrent etter seg, og helen trykker skjeft ned i bakken, så er de nok fake! billigvariantene er nok ikke billigere på sikt nei!
CoffeeCup Skrevet 1. februar 2012 #47 Skrevet 1. februar 2012 Trenger vi en unnskyldning da? jeg syns de er kule og gode å gå i. Derfor bruker jeg de også. At andre syns de er stygge får bli dere eget problem. Det var da ikke det jeg skrev. Jeg skrev at de som syns de er stygge allikevel bruker de og unnskylder seg med at det er de eneste skoene på markedet som er varme og gode. Det er jeg virkelig ikke enig i. Hvis du syns de både er kule og gode, så topp for deg
CoffeeCup Skrevet 1. februar 2012 #48 Skrevet 1. februar 2012 ikke fra min side! jeg har denne lekre sykdommen: http://sv.wikipedia.org/wiki/Vita_fingrar og jeg har prøvd det meste av vintersko! og da mener jeg virkelig det meste! stakar foreldrene mine som har brukt tusenvis av kroner hver vintere i desperate forsøk på at jeg ikke skal fryse så fælt! hadde bare uggsene blitt oppdaget før, så hadde de spart en del penger! Jeg vet ikke hva slags behov du har ift sykdommen din, så det er bare bra at du endelig har funnet noe som holder deg varm Etter at jeg kjøpte mine Timberland vintersko har jeg aldri frøset på bena, selv når jeg sitter stille ute i 20 minus. De er også utrolig behagelige å gå i og sitte i. Har hatt flere andre par som også er slik, men aldri Uggs. Alle liker vel ikke Timberland skoene heller, men poenget mitt er at det finnes alternativer. Også er det spesielt den vanligste Uggs skoen jeg virkelig syns er stygg, som denne http://www.brandos.no/ugg-australia/classic-short-5800m-black/a9075 Mens det har jo kommet masse andre utgaver som ikke er like ille. Denne f.eks.: http://www.brandos.no/ugg-australia/over-the-knee-twisted-cable-3174-5008-black/a41751 kunne jeg til nød ha brukt.
Gjest badeand1 Skrevet 2. februar 2012 #49 Skrevet 2. februar 2012 Skoen i nederste link så jo forferdelig ut.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. februar 2012 #50 Skrevet 2. februar 2012 Jeg hadde på meg UGGsa mine i dag, bare på trass Gode og varme ja. Men dæven så glatte de var
Gjest badeand1 Skrevet 2. februar 2012 #51 Skrevet 2. februar 2012 Jeg hadde på meg UGGsa mine i dag, bare på trass Gode og varme ja. Men dæven så glatte de var Mine er ikke glatte i det hele tatt. oO Men har et anna par som er superglatte. (begge er uekte)
Gjest Dorey Skrevet 2. februar 2012 #52 Skrevet 2. februar 2012 UGGS er opprinnelig laget som tøfler, og brukt som sko er de skadelig for føttene, det er det som er hovedproblemet. De gir ingen demping eller støtte til føttene i det hele tatt. Og hvis dere neste gang ser hvordan en person som har på seg UGGS går, vil dere se en kraftig overpronasjon på begge føttene. Dette kan føre til svært smertefulle fotskader, da skjev fotstilling kan bli forverret av mangelen på støtte. http://www.oslosportslager.no/magasinet/hva-er-pronasjon-618.aspx http://www.klikk.no/helse/article535991.ece
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. februar 2012 #53 Skrevet 2. februar 2012 Mine er ikke glatte i det hele tatt. oO Men har et anna par som er superglatte. (begge er uekte) Mine er ekte. Men det er ikke de vanligemen en strikka versjon. kanskje derfor.
Mr. Jones Skrevet 2. februar 2012 #54 Skrevet 2. februar 2012 Militærskoene mine er ganske varme. God plass til ullsokker og hva det måtte være. Noen som vil låne dem? Ser bedre ut en UGGS
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #55 Skrevet 2. februar 2012 Militærskoene mine er ganske varme. God plass til ullsokker og hva det måtte være. Noen som vil låne dem? Ser bedre ut en UGGS Hehe Send dem til meg i posten du!
lacim Skrevet 4. februar 2012 #56 Skrevet 4. februar 2012 Ugg lager fantastiske innesko. Har et par slike. Helt klart de beste jeg har hatt. Anbefales.
Zakuro Skrevet 4. februar 2012 #57 Skrevet 4. februar 2012 Å, de er så himla styggeXD Prøvd dem på, og ikke var de gode heller-_-
Sails Skrevet 4. februar 2012 #58 Skrevet 4. februar 2012 Folk må slutte å unnskylde seg med "at det er jo så behagelig og varmt!!". Man kan fint kjøpe seg et par pene sko og fremdeles holde seg varm. Tykke ullsokker og en ullsåle gjør ingen dårligere jobb enn uggs. Face it, hadde det ikke vært sosialt akseptert og "mote"(før ihvertfall) hadde dere aldri i verden brukt det, og ville ledd av de som bruker samme argumenter som dere. Jeg var ganske ofte i Holmenkollen i fjor under VM, og jeg kjøpte inn et par uggs til anledningen ettersom at jeg skulle stå ute i 15 minus i flere timer og trodde jeg skulle fryse av meg føttene. Merket absolutt ingen forskjell fra eller til de gangene jeg brukte tynnere skinn-boots med skikkelige ullsokker. Hvorfor går dere ikke rundt i termo-dress konstant om vinteren egentlig? Det er jo så varmt og godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå