Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Ja rett og slett hba syntes du om uggs? Jeg syntes det ser ut som tøffler, og det mener jeg ikke positivt! :snurt: ... jaja men hver sin smak. Hva tenker du?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøfler! Definitivt!

• Liker 4
Skrevet

Enig du! ;)

Men må innrømme at jeg har et par som jeg bruker til og fra postkassa..

Skrevet

De er ikke estetisk pene, så de er ikke til all slags bruk. Men jeg elsker dem tross utseende, perfekte for både hytteturer og til postkassen. Jeg synes de er hyggelige.

Skrevet

De er jo sikkert behagelige :)... men:/

Ts

Skrevet

Jeg synes de ser ut som tøfler, og en gang i tiden gjorde det meg til fullstendig motstander av dem. Nå synes jeg bare det er tøft når noen går med dem. Bra for dem at de driter i hva folk sier og heller sørger for å være varme på bena. Jeg fryser på føttene hver dag, så jeg synes ikke jeg har rett til å fnise av folk som faktisk tar grep for å holde seg varme.

• Liker 1
Skrevet

Uggs minner om tøfler. Spesielt pene er de heller ikke.

*Host* Only sluts wear Uggs *kremt* :fnise:

• Liker 2
Skrevet

*Host* Only sluts wear Uggs *kremt* :fnise:

Seriøst? Vet du en gang hva sluts er? :roll: Tror ikke horene i uggs blir valgt før dem i høye hæler...

Prøv de tacky, svarte støvlettene fra Din Sko i plastetterlignet skinn. Ikke spesielt pent. Ikke spesielt funksjonabelt. RImelig stygt.

Smaken er som baken, who cares? :riste:

Skrevet

Jeg synes ikke bare de ser ut som tøfler, jeg synes de føles som tøfler også. Sistnevnte er grunnen til at jeg bruker dem, fordi jeg på lange dager på skolen ønsker å være varm og behagelig. Synes ikke det er viktig å kle meg klassisk og pent hele tiden. Tar ikke UGGsa på meg når jeg skal på jobbintervju, liksom, men når jeg skal tilbringe 10-13 timer på skolen så driter jeg i om folk synes skotøyet mitt er stygt.

• Liker 2
Skrevet

Seriøst? Vet du en gang hva sluts er? :roll: Tror ikke horene i uggs blir valgt før dem i høye hæler...

Hahaha! Der gikk du rett på limpinnen, aphelion. You just got trolled! ;)

Men som sagt, smaken er som baken. Jeg liker ikke Uggs.

• Liker 1
Skrevet

Det er så mange nå som aldri blir lei av å skryte av hvor stygt det er med uggs, at jeg får nesten lyst til å kjøpe meg det. Det som det er poppis for en hver fjortis å skrike opp om hvor stygt er, tiltrekker meg på sært vis.

Hvorfor ikke finne noe mer originalt å klage over? Det må ha vært ukentlige tråder her i forum i minst fem år om hvor stygt det er med uggs. Og croqs. Og what ever. Boring.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hahaha! Der gikk du rett på limpinnen, aphelion. You just got trolled! ;)

Men som sagt, smaken er som baken. Jeg liker ikke Uggs.

:klo:

Endret av aphelion
Skrevet (endret)

Sitatet: "Only sluts wear Uggs" var ment å provosere, sånn helt banalt forklart. Jeg kan ikke være gravalvorlig hele tiden. ;)

Endret av Pene sko...
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg elsker uggsa mine. Så det så.

Men mine er svarte og sånn strikka-greier. Da ligner de kanskje enda mer på tøfler? Men det gjør ikke meg noe. De er gode å gå i, og jeg syns de er fine.

• Liker 1
Skrevet

uggs ER tøfler. De er jo i utgangspunktet designet for surfere som trenger noe varmt på beina etter å ha vært ute i kaldt vann.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Og hva er galt med tøfler?

Tøfler som man kan gå ute i er jo genialt!

Gjest Elfrida
Skrevet

uggs ER tøfler. De er jo i utgangspunktet designet for surfere som trenger noe varmt på beina etter å ha vært ute i kaldt vann.

Den historien jeg har hørt var at de var laget for å holde føttene til jagerflyvere fra Australia i 2. verdenskrig varme når de var ute og fløy, og at surfere begynte å bruke dem for samme formål. Altså tøfler/varmesko ment til å sitte stille i...
  • Liker 1
Skrevet

Sitatet: "Only sluts wear Uggs" var ment å provosere, sånn helt banalt forklart. Jeg kan ikke være gravalvorlig hele tiden. ;)

Jeg skjønner. Jeg syntes ikke det var provoserende, syntes bare du virket unyansert og litt uintelligent.

Helt enig i at man ikke skal være gravalvorlig hele tiden :)

Skrevet

Jeg syns uggs er kule.

Har noen tøffler som ser ut som uggs og da. haha!

Men jeg kunne ønske jeg kunne bruke de tøflene ute xD

Gjest badeand1
Skrevet

Ligner på tøfler ja. :P

Men de er varme og gode å gå i, så. Jeg bruker dem fordet.

Ikke er de glatte heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...