Gjest Mannina Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Jeg kjenner en jente som er 18 år. Har en sønn på år. Hun røyker hasj, tar piller osv. Har 2 brødre som gjør det samme. Hun er blitt fucked up, og at sønnen skal være sammen med henne når hun er "high" synes jeg er HELT feil! Det er grusomt.... Hva kan jeg gjøre? Hun hater meg btw, så nytter ikke å si noe. Må jeg ringe politiet ?
Gjest pepsimaxpower Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 du kan gi en anonym beskymringsmelding til barnevernet? 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Ringer ikke politiet for barnets skyld, du ringer til barnevernet for barnets skyld. Om du vil at det skal få noen konsekvenser for henne direkte, så ringer du politiet når du vet at hun har brukt disse tingene.
daemonia Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 du kan gi en anonym beskymringsmelding til barnevernet? Ja det ville jeg absolutt gjort. Politiet kontakter du i så fall om du vil at hun skal bli straffet for det. Kanskje hun hadde trengt det også for å skjønne alvoret og kutte ut...
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2012 #7 Skrevet 31. januar 2012 hvor er barmefaren da? Hva??? Holder det ikke bare å betale barnebidrag lenger nå da? Har barnefar plutselig et ansvar han også nå? *sukk* Og jeg som trodde at det å være født med en utovertiss var et fritak fra bleieskift, barnestell og ansvar... 2
Britt Banditt Skrevet 31. januar 2012 #8 Skrevet 31. januar 2012 Da ringer du barnevernet som de andre her sier..
Wildrose Skrevet 31. januar 2012 #9 Skrevet 31. januar 2012 Barnevernet er nok det mest riktige her synes jeg også. Politiet er hvis du skal sørge for å straffe mor ekstra, f.eks at hun får en bot hvis hun er påvirket når de kommer. Det skal mye til at det blir noe mer enn en bot.Hasj er ikke lovlg jeg vet det, men det er helt klart en mer liberal oppfatning nå om dagen. Rus, alkohol, piller eller hasj , hører ikke sammenmed barn uansett. At barnevernet blir kontaktet, vil jo uansett skape problemmer for mor..om barnevernet følger opp saken da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå