Gå til innhold

Hvilke drinker i baren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen kan hjelpe meg med forslag til hvilke drinker vi kan ha i baren - slik at det blir et godt og variert utvalg. Vi skal stå for baren selv, de som eier lokalet tillater dette. Har tenkt å lage en liste over hvilke drinker man kan få i baren, slik vet vi også hva slags sprit vi må få handlet inn.

Noen som har noen forslag? Her er jeg nesten helt blank.... Eneste jeg liker og vet om er Fjellbekk...(nei, jeg er ikke så hard på flaska :wink: - liker rødvin best jeg... :kul: )

Skrevet

Har ingen aning egentlig, drikker ikke så mye annet enn vin jeg heller... Når jeg skal ha en drink bruker jeg be om noe som inneholder appelsinjuice, eller om en drink i en bestemt farge eller lignende... Hehe...

Men det jeg skulle si var: Skriv opp på barkartet noen alkoholfrie drinker (eller alkoholfrie varianter av de som står på lista), det er kanskje noen som kjører eller ikke drikker av andre grunner (noen som er for unge også kanskje?), og sørg også for at noen (toastmaster) sier i fra at det er helt greit med alkoholfrie drinker også.

Skrevet

Forøvrig ble jeg skuffet en gang, da jeg skulle ha meg rødvin i baren. Ingen ting, nada, husk er det er de som vil drikke vin også utover kvelden så ikke stopp opp med den etter middagen. :wink:

Gjest Poirot
Skrevet
Forøvrig ble jeg skuffet en gang' date=' da jeg skulle ha meg rødvin i baren. Ingen ting, nada, husk er det er de som vil drikke vin også utover kvelden så ikke stopp opp med den etter middagen. :wink:[/quote']

ENIG!!!!

Rødt er gøtt!

Skrevet

Fjellbekk

San Fransisco

Long Island Ice Tea

mer vanlig og ordinære drinker..ikke altfor fancy..

Det finnes jo tusen forskjellig drinker, men hvis dere planlegger som det her, slipper dere jo å kjøpe inn all mulig type sprit.

Et tips er jo å kjøpe blå curacuo, eller blå sukkersirup som fargetilsetning for mer spennende drinker

Gjest Poirot
Skrevet

Vært i bryllupp der de gikk tom for Battery, for det var så populært.

Skrevet

Enig med deg Aricept. Vil helst ha vanlige og ikke altfor fancy drinker. De skal ikke være alt for vanskelige å lage for de som står i baren.

Skrevet

denne siden har de masse drinkoppskrifter, og du kan søke etter både navn og alkoholtype.

Skrevet

Straberry decory(vet ikke hvordan det skrives)

_martini bianco,russo

-

Skrevet

Screwdriver (appelsinjuice+vodka)

Cuba Libre (rom+Cola)

Skrevet

Listen så langt:

Fjellbekk

Gin Bitter

Gin Tonic

White Lady

San Fransisco

Long Island Ice Tea

Vodka battery

Strawberry Daiquiri

Martini

Rødvin

Alkoholfri drinker

Noen flere??

Skrevet

Eggelikør og sprite.

1 tredel eggelikør og

2 tredeler sprite.

Alldeles nyyydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...