Gå til innhold

Reklamasjon Uggs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen her som har hatt problemer med UGGS sko, misfarging etter 3-4 ganger bruk? Er dette en reklamasjonssak eller uansvarlig bruk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de imprignert med beskyttende spray uten silicon?? Om det er sprayet med silicon kan det bli shatteringer(striper). Dette er ikke bra...

Er de brukt i tørt vær? Husk at ekte skinn oksiderer (puster) og vil endre seg.

Det finnes skoshampoo til rens, og børster til å friske opp skinnet. Det finnes også skinnsprayer til oppfriskning av farge etter børst og rens.

Gjest Solsmil
Skrevet

Det kommer ann på. Har du brukt de ute i veldig vått vær? Impregnert de? Uggs har forlvrig et eget rensesett med shampo, impregnering, oppfrisket og børste som kan hjelpe. Hvor har du kjøpt dem? Jeg har hatt problemer med uggs, men ikke på den måten du beskriver. Mine første revnet i sømmen, og det fikset butikken ved å levere de til skomaker. Mine andre sprakk i skinnet fordi de var så stive av saltet på veiene. De gadd jeg ikke engang å reklamere på. De tredje som jeg har nå, prøver jeg å være veldig forsiktig med. Har de ikke på når det regner og unngår og få de våt av snø. Har også vasket ogimpregnert de jevnlig, og det ser ut til å hjelpe, for nå har jeg hatt de ganske lenge uten at noe har skjedd.

Men det sier seg vel selv at hvis de er blitt missfarget fordi de har vært mye våte, så er det litt uansvarlig bruk. Semsket skinn er ikke akkurat det som tåler vann best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...