Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 #41 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Douglas Lab fikk vi resept på fra legen, så det bør være ok Flått! Da tror jeg nesten jeg bestiller og krysser fingra. *Pokker* Nå ser jeg at Tonje anbefaler to andre merker. Vel, da går jeg bare for det billigste av de tre! Endret 2. februar 2012 av Lutetium 71
Gjest RompeRusk Skrevet 2. februar 2012 #43 Skrevet 2. februar 2012 (endret) "Man sovner tilslutt Men døgnrytmen er vanskelig å få orden på, hvis man ikke vet hvordan ting henger sammen... Hver enkelt må finne sin måte." Det der beviser bare hvor sinnsykt lite du vet om både melatonin og søvnforstyrrelser.. Innlegg endret. Niennas, mod. Endret 24. september 2012 av Niennas 2
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 #44 Skrevet 2. februar 2012 Altså, det er ikke noe ulovlig å bestille melatonin, håper jeg? Tenkte å fleske til med 3 glass fra Now Foods (iherb.com).
Gjest RompeRusk Skrevet 2. februar 2012 #45 Skrevet 2. februar 2012 Altså, det er ikke noe ulovlig å bestille melatonin, håper jeg? Tenkte å fleske til med 3 glass fra Now Foods (iherb.com). Blir det tatt i tollen, så får du ikke til å importere det mer, for da blir alt du kjøper i utlandet sjekket.. Det har jeg så smertelig fått erfare :gjeiper: Så sikreste er å kjøpe for under 200 kroner, slik at du ikke blir pålagt toll og at de sjekker innholdet.. Og i tillegg å kjøpe fra en side som har "alt mulig", som feks amazon. For tollen vet godt at nordmenn kjøper forbudte preparater gjennom ihverb.. Bare noen tips, lykke til 1
Mubba Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #46 Skrevet 2. februar 2012 Altså, det er ikke noe ulovlig å bestille melatonin, håper jeg? Tenkte å fleske til med 3 glass fra Now Foods (iherb.com). Fra land utenfor EU/EØS er det ulovlig med import av legemidler. Melatonin går som legemiddel. Det verste som kan skje er at pakken blir returnert og hvis du ikke har bestilt med DHL får du ikke igjen pengene.
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 #47 Skrevet 2. februar 2012 Ok, da får je titte litt på amasaun. Etter det jeg regnet meg frem til kom det på kr116,81 (iherb), men da må totalsummen inkl frakt bli under 200? Eller er det bare varene som må ligge under 200 for å unngå toll (moms)?
Gjest RompeRusk Skrevet 2. februar 2012 #48 Skrevet 2. februar 2012 Ok, da får je titte litt på amasaun. Etter det jeg regnet meg frem til kom det på kr116,81 (iherb), men da må totalsummen inkl frakt bli under 200? Eller er det bare varene som må ligge under 200 for å unngå toll (moms)? Når jeg bestilte en pakke melatonin om gangen, så gikk det helt fint Så tror det skjærer seg dersom du kjøper flere enn en..
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2012 #49 Skrevet 2. februar 2012 Ok, da får je titte litt på amasaun. Etter det jeg regnet meg frem til kom det på kr116,81 (iherb), men da må totalsummen inkl frakt bli under 200? Eller er det bare varene som må ligge under 200 for å unngå toll (moms)? Frakten er dritbillig på iherb, 30 NOK eller deromkring. Og om du er innom en av de ørten bloggene som har iherb koder (TS i denne tråden, iherbguiden.blogg.no, og ørten andre. Søk på "iherb rabattkode" eller noe slikt) så får du 5 dollar avslag i tillegg. Uansett, den der går greit.
Lutetium 71 Skrevet 2. februar 2012 #50 Skrevet 2. februar 2012 Frakten er dritbillig på iherb, 30 NOK eller deromkring. Og om du er innom en av de ørten bloggene som har iherb koder (TS i denne tråden, iherbguiden.blogg.no, og ørten andre. Søk på "iherb rabattkode" eller noe slikt) så får du 5 dollar avslag i tillegg. Uansett, den der går greit. Tror det blir iherb lell, ja! Amasaun kvitterte med "... cannot be shipped to the selected address. " Nye retningslinjer? Prøver på iherb. Takk for tipset om kode, og tipset om bare eeen flaske, Sunshine.
Gjest blackbird Skrevet 2. februar 2012 #51 Skrevet 2. februar 2012 (endret) "Man sovner tilslutt Men døgnrytmen er vanskelig å få orden på, hvis man ikke vet hvordan ting henger sammen... Hver enkelt må finne sin måte." Det der beviser bare hvor sinnsykt lite du vet om både melatonin og søvnforstyrrelser.. jeg kan sitere fra en artikkel som en søvnspesialist har skrevet... kanskje det er du som ikke vet noenting om søvnforstyrrelser?? Innlegg endret. Niennas, mod. Endret 24. september 2012 av Niennas
Gjest RompeRusk Skrevet 3. februar 2012 #52 Skrevet 3. februar 2012 (endret) jeg kan sitere fra en artikkel som en søvnspesialist har skrevet... kanskje det er du som ikke vet noenting om søvnforstyrrelser?? Haha.. at JEG ikke vet noe om søvnforstyrrelser? Jeg har levd med det i 10 fuckings år Endret 24. september 2012 av Niennas
ashera Skrevet 3. februar 2012 #53 Skrevet 3. februar 2012 Hmmm... dette stemmer visst ikke iflg annen bruker her. En bekjent av meg hadde kjøpt reseptfritt på apotek i Sverige, men da var det kanskje ikke helt sant det hun sa (min bekjente altså) Hun løy sikkert ikke, hun kjøpte det nok før innstrammingene kom, det er forholdsvis nylige.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #54 Skrevet 3. februar 2012 Jeg pleier å kjøpe herfra: http://www.biovea.com/uk/category_dispatch.aspx?NAME=SLEEP&CID=7 Husk at det ikke er lov å innføre mer enn 3 måneders forbruk om gangen.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #55 Skrevet 3. februar 2012 Jeg pleier å kjøpe herfra: http://www.biovea.com/uk/category_dispatch.aspx?NAME=SLEEP&CID=7 Husk at det ikke er lov å innføre mer enn 3 måneders forbruk om gangen. Til Norge er det ikke lov å importere i det hele tatt 1
Mubba Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #56 Skrevet 3. februar 2012 Jeg pleier å kjøpe herfra: http://www.biovea.com/uk/category_dispatch.aspx?NAME=SLEEP&CID=7 Husk at det ikke er lov å innføre mer enn 3 måneders forbruk om gangen. Har sett denne siden før, hva ligger frakten på?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #57 Skrevet 3. februar 2012 Til Norge er det ikke lov å importere i det hele tatt Er du sikker på det? Det var legen min som anbefalte å kjøpe derfra og det er jo litt rart hvis han anbefaler å bryte loven. Har sett denne siden før, hva ligger frakten på? 2,50 pund
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #58 Skrevet 3. februar 2012 Er du sikker på det? Det var legen min som anbefalte å kjøpe derfra og det er jo litt rart hvis han anbefaler å bryte loven. 2,50 pund Tja, om det er lovlig, hvorfor blir det stoppet i tollen om det blir oppdaget?
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2012 #59 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har hørt at man ikke bør bruke melatonin som man har kjøpt fra utlandet fordi man kan få kugalskap av det?? Stemmer dette?
Lutetium 71 Skrevet 4. februar 2012 #60 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har hørt at man ikke bør bruke melatonin som man har kjøpt fra utlandet fordi man kan få kugalskap av det?? Stemmer dette? Om man får kugalskap av melatonin er det nok mange melkedrikkere (meg selv inkludert) som kommer til å få massive utslag av Creutzfeldt–Jakob, siden det visstnok kan utvinnes fra kumelk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå