mocci Skrevet 31. januar 2012 #1 Del Skrevet 31. januar 2012 Hei, kjenner noen til en lignende tjeneste som Jetcarrier men bare for Europa, altså videresender varer fra Europa? Det er flere europeiske nettbutikker jeg har lyst å handle hos men problemet er at de ikke sender til Norge. Noen som har noen tips i den anledning? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:48 #2 Del Skrevet tirsdag kl 22:48 Dytt Anonymkode: ff872...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet tirsdag kl 23:10 #3 Del Skrevet tirsdag kl 23:10 Bor man nær svenskegrensa så er det enkelt. Jeg bare oppgir adressen til postkontoret i Strømstad, og så kjører jeg meg en tur over grensa for å hente pakker og handle annet samtidig. Spiller ingen rolle om det går med DHL, PostNord osv., det havner hos ombud uansett. Er det DHL henter jeg på Ica Kvantum, er det PostNord er det på postkontoret og er det Schenker er det i en annen butikk. Osv. Men husk pass for å hente, førerkort er ikke gyldig legitimasjon for nordmenn i Sverige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå