AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Jeg er da 22 år og bruker øyekrem morgen og kveld. Har i det siste begynt å lure på om det er så lurt. Holder det kun med en ansiktskrem? Kan bruken av øyekrem fremskynde øyerynker?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har en datter på¨13 med veldig tørr hud og ømfintlig hud rundt øynene. Etter at jeg kjøpte øyekrem til henne er hun blitt mye bedre. Øyekremen er ikke like "tung" som vanlig krem fortalte hudpleier meg- som jeg snakket med- derfor valgte vi det for å prøve å se om det hjalp. Siden det hjelper så velger vi å fortsette med det. 13 åringen er fornøyd og forstår ikke at øyekrem er noe man ofte begynne rmed senere i livet. Hun trenger det tydeligvis. Du får ikke rynker av å bruke øyekrem. Du tar vare på huden din.
pita27 Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Øyekremen er designet for den sarte og tynne huden rund øynene. Du bør ikke bruke ansiktskremen her, så du gjør det riktig nå.
Fanta Exotic Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har hørt at hvis man ikke har rynker, og bruker rynkekrem, så kan det fremskynde prosessen. Men det finnes øyekremer som ikke er rynkekremer også
Rainbow Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har hørt at man bør begynne å bruke antirynkekrem når man er rundt 20, altså før man har rynker, for å stanse prosessen før den har begynt. Noe jeg selvsagt hørte lenge etter å ha passert tjue selv, haha!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Takk for alle svar Jeg har brukt øyekrem de siste månedene, men syns ikke jeg ser noe resultater. Innbiller meg at jeg faktisk ser mer sliten ut. Jeg er helt avhengig av concealer (flytende) og bruker det hverdag - kan det være årsaken til at man ser mer sliten ut, altså at man sliter huden med concealeren?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #7 Skrevet 31. januar 2012 Renser også ansiktet\øyepartiet med Avene rensekrem, en serie anbefalt av hudleger som fåes kjøpt i apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå