Gå til innhold

ikke mensen, men 2 negative tester...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hadde ganske uregelmessig mens før jeg begynte på pillen for over 10 år siden, og har hoppet over flere menstruasjoner både da og siden. sluttet på pillen for fem uker siden, og har ennå ikke fått mensen, men jeg tok en test i dag og for en uke siden, begge negative, så da er det vel ganske sikkert ikke noe på gang?

vil gjerne være sikker, for skal ha jentene på middag i dag og det pleier å bli fuktig, hadde vært deilig å slå seg litt løs etter en alkoholfri prøveperiode, ikke minst å slippe bortforklaringer. men hvis det er den minste sjanse for at det er noe i magen vil jeg jo ikke det. noen som kan gi meg et råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er andre årsaker til at du ikke får mens, f eks næringsopptak eller at du rett og slett spiser for lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde teste deg hos legen. Ikke stole på hva synsere her tror om du er gravid eller ei! Jada, mange her har masse erfaring osv. men skal du være sikker, snakk med en lege.

Skjønt to negative tester...ingen mens kan forklares med så mangt - men likevel - ikke hør på meg. JEG vet jo ikke!?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hehehe, så svaret er at jeg ikke skal høre på dere?

spiser nok ikke for lite, er i god form fysisk og psykisk, men mangler altså mensen en gang i blant (med års mellomrom).

kan det være fordi jeg akkurat har sluttet med pillen, eller? hvor lang kan forresten en syklus være? har aldri talt dager i mine før, men jeg ser her at noen er oppe i fx. 35 dager o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Jeg tror du kan ta det med ro enda en stund jeg..er veldig vanlig at det tar lang tid å fa tilbake mensen.Jeg sluttet for 10mnd siden,og har hatt mensen en gang,gor 4 mnd siden..Var også som deg,uregelmessig før jeg startet på pillene.

Vil selvfølgelig ikke råde deg til å drikke,for alt jeg vet kan du jo være gravid,men jeg tror jeg hadde tatt sjansen ja..testene er jo ganske så sikre!

Lykke til! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...