Gå til innhold

Komplimenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor seriøst skal man ta det?

Snakker ikke direkte full, men jeg får liksom høre det så voldsomt når han har drukket :skravle:

FOR ALL DEL, jeg klager ikke... Men jeg lurer på om det er sannheten som kommer?

Kjenner mange som trenger å få i seg et glass eller to for å våge forskjellige ting, men jeg er ikke vant til dette selv (tøff og kul som jeg er, hehe)

Så jeg må spørre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fra fulle folk og barn man får høre sannheten! :gjeiper:

Skrevet

Det er fra fulle folk og barn man får høre sannheten! :gjeiper:

Haha, det har jeg hørt også! Og det er det jeg liker å tro... Hm...

Man begrenser seg jo ikke akkurat når man har drukket :skratte:

Skrevet

Vel, det kan være at han tør å være ærlig når han har drukket, men det kan også hende han har ølbriller ;-) Men jeg regner med han har sett deg edru, og at det derfor er snakk om førstnevnte her.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

veldig mange blir veldig mye mer følelsesladd og glad i alle og enhver i fylla også :sjenert:

.. sånn mer enn de egentlig føler uten alkohyler mener jeg...

Endret av NozMonster
  • Liker 3
Skrevet

Vel, det kan være at han tør å være ærlig når han har drukket, men det kan også hende han har ølbriller ;-) Men jeg regner med han har sett deg edru, og at det derfor er snakk om førstnevnte her.

Haha, møtt han mange mange ganger, og det er like koselig hver gang.

Bare legger merke til at når han har fått seg et par glass vin, så øser det på med komplimenter...

Sa det til han i en litt spøkefull tone, og da sa han at han er litt for dårlig til å fortelle hva han føler i helt edru tilstand.

Han er liksom så VELDIG mann... Egentlig liker jeg det :rodmer: Bare lurer på om det er noe i det han sier...

Skrevet

Du sier ikke så mye om situasjonen rundt, men om dette er en mann du har truffet flere ganger vil jeg anta at det kan være genuint.

Man blir ofte ærligere under påvirkning av alkohol. Den rasjonelle tankegangen; skal, skal ikke, gir slipp og man hengir seg som regel mer til øyeblikket og følelser.

Ganske vakkert egentlig.

Men, om det er en full mann du har nettop møtt ute, kan det selvsagt være en mulighet for at han lirer av seg en rekke gloser i håp om å imponere.

Kanskje du bare skal akseptere komplimentene og tro på ham? For det er vel ingen grunn til at det ikke skal være sant? ;)

Gjest Levitate
Skrevet (endret)

A drunk man's words are a sober man's thoughts. ;)

Endret av Levitate
  • Liker 1
Skrevet

Du sier ikke så mye om situasjonen rundt, men om dette er en mann du har truffet flere ganger vil jeg anta at det kan være genuint.

Man blir ofte ærligere under påvirkning av alkohol. Den rasjonelle tankegangen; skal, skal ikke, gir slipp og man hengir seg som regel mer til øyeblikket og følelser.

Ganske vakkert egentlig.

Men, om det er en full mann du har nettop møtt ute, kan det selvsagt være en mulighet for at han lirer av seg en rekke gloser i håp om å imponere.

Kanskje du bare skal akseptere komplimentene og tro på ham? For det er vel ingen grunn til at det ikke skal være sant? ;)

Hehe, gode poenger.

Jeg får vel bare ta det til meg.. Kanskje spesielt siden han sa det rett ut, at han var dårlig på å gi uttrykk for slike ting i helt edru tilstand..

For noen er det kanskje bare vanskelig?

Skrevet

For enkelte menn er det enklere å verve seg til fremmedlegionen eller bedrive ekstremsport, enn det er å være autentisk rundt en kvinne. :tristbla:

Skrevet

Hehe, gode poenger.

Jeg får vel bare ta det til meg.. Kanskje spesielt siden han sa det rett ut, at han var dårlig på å gi uttrykk for slike ting i helt edru tilstand..

Aka min samboer :gjeiper:

Han elsker meg men synes det er vanskelig å si fine ting..

Men han sier at han er veldig glad i meg hver dag da :) også at han elsker meg i spesielle tilfeller :rodmer:

Skrevet

Men samtidig er det en grunn til at folk får fylleangst dagen derpå..

Selv kan jeg si ting i fylla som jeg angrer som en hund på dagen etterpå og som jeg ikke mener i det hele tatt :romeo:

Skrevet

Aka min samboer :gjeiper:

Han elsker meg men synes det er vanskelig å si fine ting..

Men han sier at han er veldig glad i meg hver dag da :) også at han elsker meg i spesielle tilfeller :rodmer:

Det viktigste er jo at man vet det :rodmer:

Men akkurat sånn i startfasen så er det jo ikke så greit, -slik som nå..

For å være ærlig er dette bedre enn de som blir så pusete at man føler seg kvalt!

Bare litt uvant! Jeg er så vanvittig betatt av hele fyren, og når han viser det litt tilbake blir det jo ekstra koselig. Det er bare at jeg blir litt redd for å få for høye forhåpninger i forhold til hva han eeegentlig mener, hvis noen skjønner?

Skrevet

Selv kan jeg si ting i fylla som jeg angrer som en hund på dagen etterpå og som jeg ikke mener i det hele tatt :romeo:

Det er ikke snakk om fullstendig dritings.

Litt vin, bare...

Jeg må være FULL før jeg sier ting jeg ikke burde sagt...

Skrevet

Det er ikke snakk om fullstendig dritings.

Litt vin, bare...

Jeg må være FULL før jeg sier ting jeg ikke burde sagt...

Vel isåfall.. hvorfor tvile! :fnise:

Skrevet

Vel isåfall.. hvorfor tvile! :fnise:

For jeg er ikke mann :gjeiper:

Skrevet

Det stemmer bra. Ingen grunn til å tro på noe som blir sagt i fylla.

Skrevet

Det stemmer bra. Ingen grunn til å tro på noe som blir sagt i fylla.

Altså... snakker du om DRITINGS nå? For det gjør ikke jeg...

Skrevet

Altså... snakker du om DRITINGS nå? For det gjør ikke jeg...

Det er ikke nødvendig å være dritings.

Det eneste du kan stole på er når en full person sier noe negativt.

Det er nemlig dette som uttrykket at "du får høre sannheten av unger og fulle folk" egentlig sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...